وی افزود: روابط عمومیها به دلیل اشراف بر افکار عمومی در کمترین زمان ممکن پیشنهادهای اقدامی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به همه بخشهای وزارت اقتصاد منتقل کنند تا مورد استفاده قرار بگیرد.
وی ادامه داد: به طور کلی مسائل مختلف برای اقناع و اطلاع رسانی به افکار عمومی در بخشهای مختلف در مجموعه وزارت اقتصاد در اختیار همه همکاران هست و تلاشهایی نیز در این راستا صورت گرفته است اما این تلاشها و ابزار کامل و کافی نیست و از این جهت، باید از تلاشها و تبحر روابط عمومی به عنوان یک محفل غیر رسمی در کنار همه بخشهای زیر مجموعه وزارت اقتصاد، در اقدامات اطلاع رسانی برای افکار عمومی استفاده شود.
خاندوزی اضافه کرد: اکنون ما در زمانهای قرار داریم که صدق و کذب و صداقت و ناراستی مطرح است و باید ما با ذهن و فکر باز جریان درست را انتخاب کنیم.
وزیر اقتصاد همچنین ادامه داد: ما در حوزه وزارت اقتصاد و خانواده بزرگ نهادهای اقتصادی کشور یک دشواری مضاعف دیگر هم داریم که بیرون از مصاف حقیقت است و به اهل منفعت ارتباط دارد که برای منفعت خود حقیقتی را خلق و یا از دل حقایق ضعیف ترین و نازیباترینها را بیرون کشیده و مقابل چشم مخاطب قرار میدهند تا جریان و فردی را لکه دار کنند، در واقع، حقایق را برای ارائه یک پیام مشخص و هدایت شده به مخاطب ارائه میدهند.
خاندوزی اظهار کرد: فعالیت در حوزه ارتباطات به خصوص در بخش اقتصادی با سایر بخشهای متفاوت است.
خاندوزی بیان کرد: ما در مجموعه روابط عمومیها به یک نتیجه و تعهدی در اخلاق حرفه ای نیاز داریم که باید این موضوع با یک حرکت جمعی پاس داشته شود. یعنی اگر در مقابل این مسائل دچار چند دستگی و ناآگاهی در جریانات اطلاع رسانی باشیم، قطعا جریان و جناح ناراستی و اهل منفعت بر همه چیز غلبه میکنند.
برای مشاهده گزارش عکس این نشست روی لینک کلیک کنید.
انتهای پیام