64
وزیر اقتصاد در دیدار با فعالان حوزه روابط عمومی:

روابط عمومی ها حسگرهای اجتماعی هستند / دشواری‌های فعالیت ارتباطی در حوزه اقتصاد

  • کد خبر : 8573
روابط عمومی ها حسگرهای اجتماعی هستند / دشواری‌های فعالیت ارتباطی در حوزه اقتصاد
وزیر اقتصاد در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران، تاکید کرد: برخی با کنار هم قرار دادن حقایق، منافع خود را تامین می کنند که باید در مجموعه روابط عمومی در این خصوص هوشیار بود.
به گزارش ما آنلاین، به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با جمعی از صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی گفت: از آنجایی که روابط عمومی‌ها به عنوان حسگرهای اجتماعی از نزدیک دستی بر آتش عواطف، احساسات و اخبار، جریان‌های خبری و اطلاع رسانی کشور دارند، بازخوردهای مسائل مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن منتقل می‌کنند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به دلیل اشراف بر افکار عمومی در کمترین زمان ممکن پیشنهادهای اقدامی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به همه بخش‌های وزارت اقتصاد منتقل کنند تا مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به طور کلی مسائل مختلف برای اقناع و اطلاع رسانی به افکار عمومی در بخش‌های مختلف در مجموعه وزارت اقتصاد در اختیار همه همکاران هست و تلاش‌هایی نیز در این راستا صورت گرفته است اما این تلاش‌ها و ابزار کامل و کافی نیست و از این جهت، باید از تلاش‌ها و تبحر روابط عمومی به عنوان یک محفل غیر رسمی در کنار همه بخش‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد، در اقدامات اطلاع رسانی برای افکار عمومی استفاده شود.

خاندوزی اضافه کرد: اکنون ما در زمانه‌ای قرار داریم که صدق و کذب و صداقت و ناراستی مطرح است و باید ما با ذهن و فکر باز جریان درست را انتخاب کنیم.

وزیر اقتصاد همچنین ادامه داد: ما در حوزه وزارت اقتصاد و خانواده بزرگ نهادهای اقتصادی کشور یک دشواری مضاعف دیگر هم داریم که بیرون از مصاف حقیقت است و به اهل منفعت ارتباط دارد که برای منفعت خود حقیقتی را خلق و یا از دل حقایق ضعیف ترین و نازیباترین‌ها را بیرون کشیده و مقابل چشم مخاطب قرار‌ می‌دهند تا جریان و فردی را لکه دار کنند، در واقع، حقایق را برای ارائه یک پیام مشخص و هدایت شده به مخاطب ارائه‌ می‌دهند.

خاندوزی اظهار کرد: فعالیت در حوزه ارتباطات به خصوص در بخش اقتصادی با سایر بخش‌های متفاوت است.

خاندوزی بیان کرد: ما در مجموعه روابط عمومی‌ها به یک نتیجه و تعهدی در اخلاق حرفه ای نیاز داریم که باید این موضوع با یک حرکت جمعی پاس داشته شود. یعنی اگر در مقابل این مسائل دچار چند دستگی و ناآگاهی در جریانات اطلاع رسانی باشیم، قطعا جریان و جناح ناراستی و اهل منفعت بر همه چیز غلبه‌ می‌کنند.

برای مشاهده گزارش عکس این نشست روی لینک کلیک کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8573

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.