|  ورود به سايت  |  1396/11/03
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار

موضوعات ارسال شده در مهر 1391

در جامعه‌ای که دروغ گفتن قبحی ندارد، طبیعتاً انتظار رسانه راستگو و امین را نباید داشت
در جامعه‌ای که دروغ گفتن قبحی ندارد، طبیعتاً انتظار رسانه راستگو و امین را نباید داشت
«وقتی رسانه‌ها به اصول اخلاق رسانه‌ای پایبند نباشند، رفته رفته به جای آنکه بازتاب حرف‌های مردم باشند، به رسانه‌هایی که آیینه دولت هستند، بدل می‌شوند. با ادامه این روند، شرایط ... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/26       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
 در جامعه‌ای که افراد به علت عدم آگاهی، مضطرب و پریشان هستند، شایعات فراوان می‌شود
در جامعه‌ای که افراد به علت عدم آگاهی، مضطرب و پریشان هستند، شایعات فراوان می‌شود
در یکی از پرونده‌های بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات موضوع جوابیه نویسی روابط‌عمومی‌ها به رسانه ها  مورد توجه قرار گرفته است. سید غلامرضا کاظمی دینان نیز که بیش... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/20       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
بررسی مدل کسب‌وکار سایت‌های عصر ایران و تابناک به عنوان دو سایت خبری برتر ایران
بررسی مدل کسب‌وکار سایت‌های عصر ایران و تابناک به عنوان دو سایت خبری برتر ایران
در بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، مدل کسب‌وکار  سایت‌های عصر ایران و تابناک به عنوان دو سایت خبری برتر ایران طبق ارزیابی سایت الکسا مورد بررسی قرار گرفته است.... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/18       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
 سرانه مطبوعات روزانه در کشور ما کمتر از 30 نسخه برای هر هزار نفر است!
سرانه مطبوعات روزانه در کشور ما کمتر از 30 نسخه برای هر هزار نفر است!
 اگر بخواهیم وضعیت خود را با جهان مقایسه کنیم، از نظر تیراژ مطبوعات روزانه در ردیف کشورهای توسعه‌نیافته قرار داریم. در حالی ‌که سرانه مطبوعات در برخی از کشورهای اروپایی ب... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/17       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
نتیجه وجود خط قرمزها در حوزه رسانه‌ها از نگاه فریدون صدیقی
نتیجه وجود خط قرمزها در حوزه رسانه‌ها از نگاه فریدون صدیقی
فریدون صدیقی. کسی که 40 سال را در تحریریه‌ها گذرانده در گفت‌وگو با بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت از رازها و راه‌های جذب مخاطب توسط رسانه‌ها، گفته است. او با بیان مطلب فوق ا... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/15       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
پنج دهه اخیر «برهه حساس کنونی» بوده است!
پنج دهه اخیر «برهه حساس کنونی» بوده است!
  دکتر« مهدی منتظر قائم» در مورد ارتباط‌گران و مخاطبان رسانه‌ها می‌‌گوید:پنج دهه اخیر «برهه حساس کنونی» بوده است!   (ادامه)
تاریخ: 1391/07/07       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
خيلي از رسانه‌هاي ما ابزار دست سياست‌ورزان شده‌اند
خيلي از رسانه‌هاي ما ابزار دست سياست‌ورزان شده‌اند
  نام دکتر حسین انتظامی، نماینده مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات و مدیر ارشد سابق دو روزنامه جام جم و همشهری برای هیچ‌یک از فعالان مطبوعات نا آشنا نیست... او&#... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/05       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
دوران جدید، رسانه‌های جدید و یک پرسش اساسی
دوران جدید، رسانه‌های جدید و یک پرسش اساسی
 امیر عباس تقی پور مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات  در زمانه‌ای که اخبار روز در کسری از ثانیه و در گستره‌ای به اندازه‌ فضای اینترنت منتشر و مبادله می‌شود، کا...(ادامه)
تاریخ: 1391/07/05       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0
بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات بر روی پیشخوان مطبوعات
بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات بر روی پیشخوان مطبوعات
بیست‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- مهر 91- با پرونده‌های متنوعی در موضوعات اخلاق رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال،  روابط‌عمومی، مدیریت فرهنگی، مخاطب شناسی و کتاب در 8... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/03       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 1
مالیات بر سود سپرده‌های بانکی و بی‌انضباطی‌های بیشتر اقتصادی
مالیات بر سود سپرده‌های بانکی و بی‌انضباطی‌های بیشتر اقتصادی
   هفته گذشته رئیس سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: براساس لایحه پیشنهادی دولت که قرار است در مجلس بررسی شود، دولت از سود سپرده‌های بانکی مردم مالیات ... (ادامه)
تاریخ: 1391/07/02       توسط: ماهنامه مدیریت ارتباطات    نظرات: 0

چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH