|  ورود به سايت  |  1397/10/27
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1391/12/20 نظرات: 0 نظر نمایش: 1831 مرتبه تعداد امتیاز: 5   (Article Rating)
«صراحت نامه» هاشمی در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شد

«صراحت نامه» هاشمی در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شد

  کتاب «صراحت نامه» که مربوط به گفت‌وگوی ماهنامه مدیریت ارتباطات با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است، از صبح امروز بر روی کیوسک‌های مطبوعاتی شهر تهران توزیع شده است.


مجوز انتشار کتاب صراحت ‌نامه پس از گذشت بیش از یک سال، چندی پیش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

این کتاب به گفت‌وگو با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد نامه وی به مقام معظم رهبری، حضور مسؤولان سابق در شبکه‌های ماهواره‌ای، آزادسازی ماهواره و... پرداخته است که این گفت‌وگو توسط امیرعباس تقی‌‌پور، امیر لعلی و آرش محبی صورت گرفته است.

این گفت‌وگو پیش از این در شماره دوم ماهنامه مدیریت ارتباطات به چاپ رسیده بود که به دلیل به دلیل بازتاب‌های گسترده‌ آن و برگزیده شدن به عنوان مصاحبه برتر در هجدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

این کتاب در قطع پالتویی و با قیمت 4200 تومان منتشر شده و از صبح روز جاری در کیوسک‌های مطبوعاتی شهر تهران توزیع شده است.

در پیشگفتار این کتاب به قلم امیرعباس تقی‌‌پور، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات آمده است:

شرايط خاص بعد از انتخابات دهم رياست‌جمهوري اسلامي ايران در خردادماه سال 88 موجب شد مصاحبه دومين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات - تيرماه 89- با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رئيس توأمان مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام در آن سال، بازتاب فراواني در رسانه‌هاي داخلي و خارجي پيدا کند. او در اين مصاحبه، جملاتي را به زبان آورد که تا قبل از آن به هيچ رسانه‌اي نگفته بود.

توافق اوليه مصاحبه‌کنندگان (اينجانب، امير لعلي به عنوان سردبير و آرش محبي به عنوان مسؤول گروه مديريت ارتباطات سياسي) ماهنامه اين بود که گفت‌وگويي فني و حرفه‌اي با يکي از شخصيت‌هاي اصلي نظام در طول دوران مبارزه و پيروزي انقلاب اسلامي انجام دهيم. در گام بعدي، توافق کرديم سؤالاتي که مطرح مي‌کنيم در چارچوب موضوعات تخصصي ماهنامه بوده و جهت‌گيري فردي يا احياناً گروهي نداشته و زمينه سوءاستفاده شخص يا گروهي را فراهم نکنيم. يعني حتي اگر سؤالات به حوزه سياست کشيده شد که شد ولي قرارمان اين بود که حتماً به عناصر ارتباطاتي و نقش آن در مديريت ارتباطات سياسي توجه شود. براي مثال اگر در مورد نامه‌نگاري معروف آقاي هاشمي رفسنجاني به مقام معظم رهبري قبل از انتخابات رياست‌جمهوري در همان سال سؤالي مطرح شد، با اين نگاه بود که تأثير نامه به عنوان يک ابزار ارتباطي در مناسبات سياسي بررسي شود. البته تداوم انتشار ماهنامه در ماه‌هاي بعد ثابت کرد مصاحبه‌هايي که در اين ماهنامه منتشر شده و مي‌شود، فارغ از جهت‌گيري سياسي خاص و همسو با مرام نشريات مستقل، با هدف ابهام‌زدايي و افزايش آگاهي مخاطبان صورت مي‌گيرد.

وفاداري گروه مصاحبه‌کننده با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به آنچه در حوزه رسانه خوانده يا تجربه کرده بودند، باعث شد اين مصاحبه يک مصاحبه جذاب و ماندني از آب درآيد. البته از همراهي ايشان در ارائه پاسخ‌هاي غيرکليشه‌اي به سؤالاتي که براي اولين بار از ايشان پرسيده و منجر به انتخاب تيتري تأثيرگذار شد، نبايد چشم پوشيد. همين عوامل موجب شد مصاحبه از ريتم و توازني مناسب برخوردار بوده و از کشش لازم براي خوانده شدن برخوردار باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان در شهرستان‌ها برای خرید کتاب می‌توانند به وب‌سایت www.prshop.ir مراجعه نمایند.

انتشارات سیمای شرق

کد: 431
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • «صراحت نامه» هاشمی در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شد
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH