|  ورود به سايت  |  1397/08/25

                 
آرشیو شماره‌های گذشته

 شماره102 آبان 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره101 مهر 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره100  شهريور 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره99 مرداد 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره98 تير 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره97 خرداد 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره96  ارديبهشت 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره95 فروردين 1397 همراه با متن کامل مطالب

 شماره94  اسفند 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره93  بهمن 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره92  دی 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره91  آذر 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره90  آبان 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره89 مهر 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره88 شهريور 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره87 مرداد 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره86 تير 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره85 خرداد 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره84 ارديبهشت 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره83 فروردين 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره82 اسفند 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره81 بهمن 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره80 دي 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره79 آذر 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره78 آبان 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره77 مهر 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره76 شهريور 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره75 مرداد 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره74 تير 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره73 خرداد 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره72 اردیبهشت 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره71 فروردین 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره70 اسفند 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره69 بهمن 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره68 دی 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره67 آذر 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره66 آبان 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره65 مهر 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره64 شهريور 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره63 مرداد 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره62 تير 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره61 خرداد 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره60 ارديبهشت 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره59 فروردین 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره58 اسفند 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره57 بهمن 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره56 دي 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره55 آذر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره54 آبان 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره53 مهر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره52 شهریور1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره51 مرداد  1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره50 تیر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره49 خرداد 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره48 ارديبهشت 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره47 فروردين 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره46 اسفند 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره45 بهمن 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره44 دي 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره43 آذر 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره42 آبان 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره41 مهر 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره40 شهريور 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره39 مرداد 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره38 تير 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره37 خرداد 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره36 ارديبهشت 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره35 فروردي 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره34  اسفند 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره33  بهمن 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره32  آبان 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره31  آذر 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره30 آبان 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره29  مهر 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره28  شهريور 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره27  مرداد 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره26 تير 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره25  خرداد 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره24  ارديبهشت 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره23 فروردين 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره22 اسفند 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره21  بهمن 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره20  دي 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره19  آذر 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره18  آبان 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره17 مهر 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره16 شهريور 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره15 مرداد 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره14 تير 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره13 خرداد 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره12  ارديبهشت 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره11  فروردين 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره10  اسفند 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره9  بهمن 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره8  دي 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره7  آذر 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره6  آبان 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره5  مهر 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره4 شهريور 1389  همراه با متن کامل مطالب
 شماره3  مرداد 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره2  تير 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره1  خرداد 1389 همراه با متن کامل مطالب

 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1392/02/08 نظرات: 0 نظر نمایش: 1261 مرتبه تعداد امتیاز: 2   (Article Rating)
باشگاه مدیریت ارتباطات راه اندازی می شود

باشگاه مدیریت ارتباطات راه اندازی می شود

   در نشست خبری «هفته روابط‌عمومی» مطرح شد:تأسیس باشگاه «مدیریت ارتباطات»،رونمایی از پنج کتاب تخصصی در حوزه ارتباطات ،تجلیل از پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه در هفته روابط‌عمومی

 نشست خبری «هفته روابط‌عمومی 1392» یا حضور سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، امیر عباس تقی‌پور، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، دکتر محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دکتر داود زارعیان، رئیس کمیته علمی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان در این نشست با بیان اینکه برای اولین بار رخداد حرفه‌ای هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه (روز ارتباطات و روابط‌عمومی) تا دوم خرداد برگزار خواهد شد، گفت: طی این هفته ضمن رونمایی از سردیس پروفسور معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران؛ هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند» و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» در روزهای 28 و 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. 

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در خصوص چرایی برگزاری هفته روابط‌عمومی اظهار داشت: اعتقاد راسخ داریم که روابط‌عمومی و رسانه دو بال پرنده خوشبختی و سعادت یک ملت هستند که می‌توانند با هماهنگی، همدلی و مسؤولیت‌شناسی، ملت و کشور را در مسیر توسعه پایدار و ماندگار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه و روابط‌عمومی هیچ‌گاه از همدیگر بی‌نیاز نیستند، ادامه داد: سازمانی که روابط‌عمومی خوب و مؤثری نداشته باشد، نهایتاً کیش و مات خواهد شد و تنها با بودن یک روابط‌عمومی مؤثر و حرفه‌ای، مدیران سازمان‌ها این فرصت را پیدا خواهند کرد که سازمانی موفق و پیشرو داشته باشند.

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی گفت: حدود هفت سالی از نامگذاری یک روز با عنوان «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» می‌گذرد و اینک بعد از گذشت هفت سال به نظر می‌رسد که زمان تغییر و تحولی اساسی در این زمینه فراهم شده است و به همین دلیل با همفکری و مشارکت چند جانبه‌ای که بین مسؤولان و دست‌اندرکاران این حرفه صورت گرفت، تصمیم بر آن شد که پیشنهاد برگزاری هفته‌ای به نام روابط‌عمومی مطرح شود و با ایجاد یک وفاق و همدلی بین اعضای این خانواده بزرگ، این درخواست صنفی، حرفه‌ای و ضروری را با امضای طوماری به شورای فرهنگ عمومی کشور اعلام نماییم تا انشاءلله مقدمات نامگذاری رسمی این هفته در سال‌های آتی فراهم آید.

کاظمی دینان در تشریح سایر برنامه‌های این هفته خاطرنشان کرد: ما در این هفته همچنین برنامه سرکشی و دیدار با خانواده درگذشتگان و پیشکسوتان روابط‌عمومی را خواهیم داشت. در همین حال مراسم ویژه رونمایی از پنج جلد کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی را برگزار خواهیم کرد.

وی تجلیل از اساتید و پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه را از دیگر برنامه‌های هفته روابط‌عمومی 1392 عنوان کرد.

کاظمی دینان به تشکل‌ها و فعالان روابط‌عمومی مستقر در استان‌ها و شهرستان‌ها هم توصیه کرد در این هفته به دیدار پیشکسوتان و درگذشتکان حوزه روابط‌عمومی و رسانه بروند و این سنت نیکو را در سراسر کشور جاری و ساری نمایند.

 

فرصتی برای پرداختن به مسائل و مشکلات حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها

امیر عباس تقی‌پور، دبیر ستاد اجرایی هفته روابط‌عمومی نیز در این نشست گفت: اعتقاد داریم برگزاری هفته روابط‌عمومی برای اولین بار در تاریخ کشور جمهوری اسلامی ایران، فرصت مناسب و زمینه ارزشمندی را در خصوص بیان جایگاه و خدمات ارزنده واحدهای روابط‌عمومی در سراسر کشور و نشان دادن گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌دریغ این خدمتگذاران سختکوش و کم ادعا فراهم خواهد کرد تا در سایه آن بتوانیم خدمات بیشتر و ماندگارتری را به مردم با ایمان این سرزمین ارائه کنیم.

وی در خصوص ضرورت و اهمیت نامگذاری این هفته اظهار داشت: روابطعمومی به عنوان پلی ارتباطی بین مردم و مسؤولان، مسؤولیت‌های بی‌شماری دارد که به همین جهت در طول سال درگیر برنامه‌ها و مراسم بی‌وقفه‌ای است و معمولاً فرصتی برای بیان مسائل، مشکلات و تنگناهای حرفه‌ای خود پیدا نمی‌کند. به همین دلیل ضرورت دارد تا با اختصاص هفته‌ای با نام روابط‌عمومی، به‌طور اختصاصی و متمرکز به مسائل و مشکلات این حرفه پرداخته شود تا فضایی مناسب به وجودآید و دست‌اندرکاران این حوزه بتوانند با بهره‌گیری از این فضا با فراغ بال و پشتیبانی بیشتر از سوی مردم و مسؤولان، به وظایف حرفه‌ای و تخصصی خود بپردازند.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اشاره به رونمایی پنج جلد کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی از سوی انتشارات سیمای شرق گفت: ما در طول بیش از 63 سال که از عمر روابط‌عمومی نوین در ایران می‌گذرد و تا چند سال پیش تنها 60 عنوان کتاب در این حوزه داشته‌ایم که این عناوین در سال‌های اخیر به 110 جلد رسیده است و رونمایی پنج جلد کتاب آن هم در یک مقطع می‌تواند نشانگر رشد و پویایی در انتشار کتاب‌های این حرفه باشد و جای امیدواری دارد که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

 

روابط‌عمومی هوشمند می‌تواند فضای کسب‌وکار را در جهان امروز توسعه بخشد

در ادامه این نشست دکتر محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک گفت: برگزاری هفت دوره همایش روابط‌عمومی الکترونیک حکایت از نیاز روابط‌عمومی به فناوری‌های نوین و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های جهان امروز دارد و امروز در آستانه برگزاری هشتمین همایش با افتخار و خرسندی اعلام می‌کنیم که دوستان و همکاران ما در این حوزه با شکستن پوسته سنتی روابط‌عمومی، توانسته‌اند از فناوری‌ها و امکانات جدید در این زمینه برای ارتقای روابط‌عمومی به خوبی استفاده کنند و این همایش نیز توانسته است با پویایی و تلاش، زمینه را برای گسترش و بهره‌گیری از پتانسیل‌های جدید و نو فراهم آورد.  

این استاد حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی اعلام کرد: ما در برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک اهدافی را دنبال کرده‌ایم که اهم آن عبارتند از:

- شکستن فضای سنتی و هدایت فعالیت‌های روابط‌عمومی به سوی فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای

- پایه‌گذاری و ترویج سنت حسنه تقدیر از پیشگامان و پیشکسوتان صاحب‌نام این حوزه با معرفی و تجلیل از بیش از هفت چهره شاخص و پیشگام در زمینه روابط‌عمومی و ارتباطات

- ایجاد زمینه برای بهره‌گیری علمی و عملی روابط‌عمومی از فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های نو مانند وب1، وب 2 و دیگر زمینه‌های فراهم آمده در دنیای الکترونیک

- ایجاد ارتباط و وفاق بین تشکل‌های حرفه‌ای و تخصصی این حوزه مانند انجمن روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و دیگر تشکل ها و پرهیز دادن از نگاه جزیره‌ای به فعالیت‌های این حوزه با دعوت و بهره‌گیری از همکاری همه تلاشگران و فعالان این حرفه برای فعالیت‌های مشترک و همسو

- ایجاد نگاه خلاق و نو به فعالیت‌های روابط‌عمومی و پرهیز از به‌کارگیری روش‌های سنتی ناکارآمد و تأکید بر لزوم ورود به جهان جدید رسانه‌ای شده و دادن نقش عملی به روابط‌عمومی در فعالیت‌های اجتماعی.

سلطانی‌فر با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی پویا و سازنده در این زمینه افزود: ما به دلیل اعتقاد به کارآمدی روابط‌عمومی الکترونیک، در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بر موضوعات جدیدی تأکید کرده‌ایم از جمله اینکه روابط‌عمومی باید در حوزه بهره‌گیری از تکنیک و گرایش به تغییر و تحول هوشمندانه و خلاق عمل کند و به همین دلیل موضوع این همایش در سال جاری «روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند» انتخاب شده است.

وی ادامه داد: ساختار روابط‌عمومی در جامعه نوین امروزی ساختاری درهم تنیده، پیچیده و فنی است که باید دست‌اندرکاران این حوزه با ضرورت‌ها و خصوصیات آن آشنایی کامل داشته باشند تا در عرصه عمل بتوانند مؤثر واقع شوند. روابط‌عمومی هوشمند می‌تواند فضای کسب‌وکار را در جهان امروز توسعه بخشد و باعث توسه و پیشرفت جامع باشد. بی‌تردید ‌پیش‌نیاز چنین وضعیتی کارمندان و کارشناسان هوشمندی هستند که بتوانند از فضای الکترونیک و دیجیتال به نفع فعالیت‌های روابط‌عمومی استفاده کنند.

 

در ادامه این نشست دکتر داود زارعیان، رئیس کمیته علمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت گفت: در دنیای صنعتی امروز روابط‌عمومی را به تعداد شرکت‌ها دسته‌بندی نمی‌کنند بلکه دسته‌بندی دنیای صنعتی از روابط‌عمومی به این شرح است: روابط‌عمومی و صنعت، روابط‌عمومی و مؤسسات رفاهی، روابط‌عمومی و مؤسسات آموزشی، روابط‌عمومی و بانک‌ها و مؤسسات مالی، روابط‌عمومی سیاسی و روابط‌عمومی و سازمان‌های نظامی.

وی تأکید کرد: این تقسیم‌بندی نشانگر نگاه تخصصی جهان صنعتی به روابط‌عمومی است و متأسفانه ما در ایران چنین نگاهی به روابط‌عمومی نداشته‌ایم و بر همین اساس روابط‌عمومی و صنعت نیز ارتباط صحیح و مؤثری که موجب پیشرفت هر دو حرفه شده باشد، نداشته‌اند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم روابط‌عمومی موفقی در زمینه صنعت داشته باشیم، روابط‌عمومی در صنعت باید در چهار زمینه فعال باشد که عبارتند از: حوزه ارتباطات داخلی، حوزه ارتباطات بیرونی، حوزه ارتباط با سهامداران و دولت و حوزه برند.

 

تأسیس باشگاه مدیریت ارتباطات

در ادامه، غلامرضا کاظمی دینان از تأسیس «باشگاه مدیریت ارتباطات» برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی خبر داد.

وی افزود: باشگاه مدیریت ارتباطات کانونی برای گردهم آمدن فعالان این پنج حوزه است. با وجود بیش از 130 هزار نفر شاعل تنها در حوزه روابط‌عمومی، ما نیاز به کانون و مرکزی داریم تا بتوانیم دور هم جمع شویم و خواسته‌های صنفی و حرفه‌ای خود را دنبال کنیم.

وی در باره خدمات ارائه شده توسط این باشگاه نیز گفت: باشگاه مدیریت ارتباطات در نظر دارد تا ضمن انجام فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی، با پیگیری و طرح خواسته‌های صنفی اعضا، خدماتی مانند اعطای وام قرض‌الحسنه با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه ارتباطات، ‌راه‌اندازی تورهای سیاحتی و تفریحی، ایجاد بانک اطلاعات و کتابخانه تخصصی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، اعزام کارشناسان به کنفرانس‌های حرفه‌ای خارج از کشور و دیگر امور مشابه را پیگیری و به مرحله اجرا در آورد.

 

معرفی کتاب‌های جدید

در ادامه، داود زارعیان توضیحاتی در خصوص کتاب‌های در دست انتشار در هفته روابط‌عمومی ارائه داد. این کتاب‌ها عبارتند از:

- بازاندیشی تمدن: ارتباطات و ترور در دهکده جهانی- نوشته دکتر مجید تهرانیان- ترجمه

- مهارت‌های ارتباطی مؤثر و بازاریابی رایانامه‌ای، نوشته Sean McPheat، ترجمه دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر شهناز هاشمی و ناصر اسدی

- سیر تکامل ژورنالیسم، نوشته علی‌اکبر عبدالرشیدی با مقدمه پروفسور یحیی کمالی‌پور

- پرتال ایرانی (جلد سوم تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک)، تألیف دکتر حمید ضیایی‌پرور

- مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان، نوشته محمدصادق افراسیابی

 

رونمایی از دو پوستر

در این نشست همچنین از پوستر‌های هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور نمایندگان رسانه‌ها رونمایی شد.

کد: 447
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • باشگاه مدیریت ارتباطات راه اندازی می شود
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

 

گفتگو های ویژه

گفتگو با حمید بقایی

 گفتگو با هاشمی رفسنجانی

‌گفتگو ‌با‌ سید محمد حسینی

 گفتگو با کمال خرازی

 گفتگو با محسن رضایی

 گفتگو با حسین توفیق

 گفتگو با مهدی کلهر

 گفتگو با فاطمه طباطبایی

 گفتگو با منوچهر متکی

گفتگو با حسن خجسته

گفتگو با محمد حسین صوفی

گفتگو با معصومه ابتکار

گفتگو با باقر لاريجاني 

گفتگو با کاظم معتمد نژاد

گفتگو با جواد شمقدری

گفتگو با محمد جعفر محمد زاده

گفتگو با مسعود جزایری

گفتگو با رامین مهمانپرست

گفتگو با محمد هاشمی

گفتگو با احمد مسجد جامعی

گفتگو با سعید رضا عاملی

گفتگو با رضا تقی پور

گفتگو با علیرضا کریمی

گفتگو با صابر فیضی

گفتگو با پدرام پاک آیین

گفتگو با یحیی کمالی‌پور

گفتگو با مهدی محسنیان‌راد

گفتگو با محمد جواد آقاجری

گفتگو با شهیندخت خوارزمی

گفتگو با‌علی‌اصغر‌شعردوست

گفتگو با باقر ساروخانی

گفتگو با علی اکبر جلالی

گفتگو با یونس شکر خواه

گفتگو با حسام الدین بیان

گفتگو با حسام الدین آشنا

 گفتگو با حسین انتظامی

 گفتگو با خلیف کدیه موسی

گفتگو با محمد سلطانی‌فر

گفتگو با پدرام پاک آیین

گفتگو با عفت مرعشی

گفتگو با امیر خوراکیان

گفتگو با علی معلم

گفتگو با رضا سجادی

گفتگو با محسن گودرزی

گفتگو با اسحاق صلاحی

گفتگو با محمدرضا عارف

گفتگو با سیداحمد معتمدی

گفتگو با  علی زارعی‌نجفدری

گفتگو با سید محمد غرضی

گفتگو با حسن نمکدوست

گفتگو با محمد‌رضا صادق

گفتگو با محمد سلیمانی

گفتگو با علی‌اکبر فرهنگی

گفتگو با مسعود کوثری

گفتگو با کامبیز نوروزی

گفتگو با بهمن نامور‌مطلق

گفتگو با سیدرضا صالحی امیری

گفتگو با مجید رضاییان



  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH