|  ورود به سايت  |  1397/08/28

                 
آرشیو شماره‌های گذشته

 شماره102 آبان 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره101 مهر 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره100  شهريور 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره99 مرداد 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره98 تير 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره97 خرداد 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره96  ارديبهشت 1397 همراه با متن کامل مطالب
 شماره95 فروردين 1397 همراه با متن کامل مطالب

 شماره94  اسفند 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره93  بهمن 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره92  دی 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره91  آذر 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره90  آبان 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره89 مهر 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره88 شهريور 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره87 مرداد 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره86 تير 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره85 خرداد 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره84 ارديبهشت 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره83 فروردين 1396 همراه با متن کامل مطالب
 شماره82 اسفند 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره81 بهمن 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره80 دي 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره79 آذر 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره78 آبان 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره77 مهر 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره76 شهريور 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره75 مرداد 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره74 تير 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره73 خرداد 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره72 اردیبهشت 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره71 فروردین 1395 همراه با متن کامل مطالب
 شماره70 اسفند 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره69 بهمن 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره68 دی 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره67 آذر 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره66 آبان 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره65 مهر 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره64 شهريور 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره63 مرداد 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره62 تير 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره61 خرداد 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره60 ارديبهشت 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره59 فروردین 1394 همراه با متن کامل مطالب
 شماره58 اسفند 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره57 بهمن 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره56 دي 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره55 آذر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره54 آبان 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره53 مهر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره52 شهریور1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره51 مرداد  1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره50 تیر 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره49 خرداد 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره48 ارديبهشت 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره47 فروردين 1393 همراه با متن کامل مطالب
 شماره46 اسفند 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره45 بهمن 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره44 دي 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره43 آذر 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره42 آبان 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره41 مهر 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره40 شهريور 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره39 مرداد 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره38 تير 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره37 خرداد 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره36 ارديبهشت 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره35 فروردي 1392 همراه با متن کامل مطالب
 شماره34  اسفند 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره33  بهمن 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره32  آبان 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره31  آذر 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره30 آبان 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره29  مهر 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره28  شهريور 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره27  مرداد 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره26 تير 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره25  خرداد 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره24  ارديبهشت 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره23 فروردين 1391 همراه با متن کامل مطالب
 شماره22 اسفند 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره21  بهمن 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره20  دي 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره19  آذر 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره18  آبان 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره17 مهر 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره16 شهريور 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره15 مرداد 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره14 تير 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره13 خرداد 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره12  ارديبهشت 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره11  فروردين 1390 همراه با متن کامل مطالب
 شماره10  اسفند 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره9  بهمن 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره8  دي 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره7  آذر 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره6  آبان 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره5  مهر 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره4 شهريور 1389  همراه با متن کامل مطالب
 شماره3  مرداد 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره2  تير 1389 همراه با متن کامل مطالب
 شماره1  خرداد 1389 همراه با متن کامل مطالب

 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1392/05/02 نظرات: 0 نظر نمایش: 1410 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- مرداد 92- با پرونده‌های اختصاصی در حوزه‌های رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های خارجی، افکارسنجی و رسانه و کودک به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.

مصاحبه ویژه این شماره ماهنامه با سید احمد معتمدی وزیر ارتباطات دوره اصلاحات است که با تیتر وزارت ارتباطات را نابود کردند و همراه با عکس وی بر روی جلد ماهنامه نقش بسته است.

در بخش خارج از پرونده این ماهنامه مطالب ذیل به چشم می‌آید:

 -  سرمقاله: لزوم پرهیز از افراط و تفریط در تغییر مدیران روابط‌عمومی به قلم امیر عباس تقی‌پور

-  یادی از استاد دکتر حمید نطقی؛ مردی که روابط‌عمومی ایران وامدار تلاش‌های اوست به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران

-  نگاهی به بازنمایی ورزش بانوان در رسانه‌های گروهی؛ ورزش بانوان منهای پوشش خبری نوشته نگین حسینی، پژوهشگر ارتباطات

-  قهرمانان بی‌صداوسیما به قلم نگین حسینی

-  نقش‌های مدیریتی روابط‌عمومی به قلم مهرشاد کاکا سلطانی، کارشناس ارشد ارتباطات

-  واکاوی وضعیت نشاط و شادی در برنامه‌های صداوسیما؛ کوی جام‌جم کوچه نشاط ندارد نوشته احمد کارخانه، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه خبر و روزنامه‌نگاری

پرونده افکارسنجی: مارپيچ افکارعمومی

پس از انتخابات دهم فرضیه «بستن با بالا شرط لازم و کافی برای پیروزی است» طرفداران زیادی پیدا کرد. میدان‌داری این فرضیه، امر اجتماعی را تقلیل، افکار عمومی را تحقیر و تبلیغات را بدون موضوع کرده بود. انتخابات یازدهم اما ساده‌انگاری این فرضیه درباره امر اجتماعی و تأثیر آن بر امر سیاسی را افشا کرد. سیاست‌مداران و مشاورانی که در دام درستی این فرضیه افتادند، تبلیغ را تمجید، عموم را توده و سیاست را رضایت قدرت معنا کردند و البته پای لرز این «خربزه‌خوری فکری» هم نشستند و نه به آن که می‌خواستند رسیدند که آنچه را هم داشتند از کف دادند...آرش محبی با همراهی بهاره محبی، مهدی سرایی، امیر دبیری مهر جامعه‌شناس سیاسی، محدثه قزوینی و مهشید مظلوم پرونده افکار سنجی این شماره ماهنامه را آماده کرده‌اند. عناوین مطالب این پرونده چنین است:

-  آسیب‌شناسی انجام و انتشار نظرسنجی در رسانه‌ها؛ بازگشت شکوهمند افکارعمومی

-  پاسخ مرکز افکارسنجی خبرگزاری مهر به انتقادها: سیاست مهر انتشار یافته‌ها بود

-  وقتی افکار عمومی بر سیاست سوار می‌شود: نادیده می‌گیرد اما فراموش نمیکند

-  مردان بزرگ افکار عمومی

-  نظرسنجی از نگاهی دیگرنگاهی به قوانین انتشار نظرسنجی‌ها در کشورهای جهان

-  گفت‌وگو با محمد آقاسی رئیس ایسپا درباره نظرسنجی‌های سال 92: اکثر مراکز نوپای نظرسنجی خالی از عالمان علوم اجتماعی هستند

-  نظرسنجي: گمراه‌كننده يا واقع‌نما

-  ارزیابی مهدی فضائلی از عملکرد رسانه‌ها در حوزه نظرسنجی انتخابات 92: عدم انتشار نظرسنجی مراکز حاکمیتی قابل درک است

-  تحلیل رفتار انتخاباتی مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم: از تبلیغ چهره به چهره تا اقناع و دیالکتیک انتقادی

-  ارزیابی حسین مددی مدیر اجرایی پژوهشگران خبره پارس از وضعیت بخش خصوصی نظرسنجی: رأی حسن روحانی کارناوالی بود

-  گفت‌وگو با حسن بهشتی‌پور مدیر سابق شبکه العالم: انتشار عمومی نظرسنجی به نفع جامعه است

-  تأثیر فضای مجازی بر افکارعمومی در انتخابات 92 در گفت‌وگو با دکتر محمد سلطانی‌فر: شعارسازی و جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی

پرونده رسانه‌های خارجی: نگاهی به وضعيت اهالی مطبوعات در بوسنی

کشور بوسنی از لحاظ قومیت‌ها و نژادها یکی از متنوع‌ترین کشورهای اروپایی است. گرچه روزنامه‌نگاری در بوسنی تابع قوانین و مقررات ثابتی نظیر آزادی بیان است، اما نتوانسته خود را از خدمت برای آرای سیاسی و قومی این دسته‌های گوناگون جمعیتی رها کند.

از سوی دیگر، روزنامه‌ها و رسانه‌ها در کشور بوسنی در رقابت شدید و تنگاتنگی با رقبای خارجی و همسایه خود قرار دارند که در بیشتر موارد بازنده این رقابت می‌شوند...

علی البرزی مسؤول پرونده رسانه‌های خارجی این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با همراهی مرتضی پروانه، احمدرضا محمدی کارشناس رسانه‌های بین‌الملل و احمد کارخانه کارشناس رسمی دادگستری در حوزه خبر و روزنامه‌نگاری مطالبی با عناوین ذیل را تولید کرده‌اند:

-  روزنامه‌نگاری با انگیزه خاموش!

-  واکاوی وضعیت خبرگزاری‌های بوسنی و هرزگووین: ماجرای خواهران خبری در بوسنی

-  واکاوی وضعیت این روزهای ارتباطات و رسانه در کشور بوسنی: سرخط خبرهای ارتباطی در بوسنی

-  امیر حاجی کادونیچ سفیر کشور بوسنی و هرزگووین از دغدغه‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشورش می‌گوید: «بی‌اخلاقی»؛ خط  قرمز رسانه در بوسنی

-  ویژگی‌های مادر خبری در بوسنی

-  واکاوی وضعیت سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر در گفت‌وگو با مدیر این شبکه: «سحر» چگونه یک شبکه شد؟ شبکه‌ای با رنگ و بوی بوسنیایی

-  گزارشی از فعالیت شبکه‌های ایرانی ویژه مردم بوسنی

پرونده رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی در سازمان

امروزه رسانه‌های اجتماعی سکان‌دار اقیانوس پرتلاطم فضای مجازی هستند؛ رسانه‌هایی که مبتنی بر فناوری وب 2.0 فعالیت دارند و با اجتماع‌گرایی مجازی، نقشی اساسی را در معادلات رسانه‌ای جهان بازی می‌کنند. تا چندی پیش کارکرد این رسانه‌ها، حوزه ارتباطات فردی و ابعاد سرگرمی و تفریحی را دربرمی‌گرفت، اما امروزه گستردگی کاربرد این رسانه‌ها در همه سطوح فردی، اجتماعی و سازمانی و در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... آشکار است...

رضا قربانی مسؤول پرونده رسانه‌های اجتماعی سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، مطالبی که عناوین آن‌ها در ذیل آمده را با همراهی آذر اسدی‌کرم، ابراهیم اسکندری‌پور، علی‌اکبراکبری‌تبار، جواد افتاده، امید جهانشاهی، جلال سمیعی و دکتر حسین امامی تولید کرده‌اند:

-  فرهنگ سازمانی، پیش‌نیاز اثربخشی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی با فیزیکی

-  بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی و بازاریابی با رسانه‌های جمعی چه تفاوتی با هم دارند؟ وقتی آب سربالا می‌رود و قورباغه ابوعطا می‌خواند

-  رسانه‌های اجتماعی چگونه باعث اثربخشی و کارایی سازمان‌ها می‌شوند؟ تأثیر ناپیدای فرهنگ بر توفیق رسانه‌های اجتماعی در یک سازمان

-  چرا باید درباره چگونگی بهره‌گیری سازمان‌ها از رسانه‌های اجتماعی مطالعه کرد؟ حرکات شتاب‌زده و نامنسجم در رسانه‌های اجتماعی

-  استفاده قانونی از فرصت‌ها و دستاوردهای رسانه‌های اجتماعی

-  رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های رسانه‌ای: رسانه‌ای که اجتماعی نباشد دیگر رسانه نیست

-  بررسی موردی یک شبکه اجتماعی تخصصی هنر: موانع گسترش شبکه های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی

-  نگاهي به تجربيات کشورهای استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا در استفاده از رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی براي سازمان‌هاي دولتي، چگونه؟ 

پرونده رسانه‌ و کودک: كودكان؛ تبليغات تجاری رسانه‌ها و شخصِت کودکان

رسانه و کودک عنوان پرونده‌ای ویژه در این شماره ماهنامه است که با مسؤولیت لیلا خانزاده و همکاری مهری ایزدی یگانه پژوهشگر و مدرس دانشگاه، شیما فرخ‌آشتیانی پژوهشگر، بهرام جبارلوي شبستري مدرس دانشگاه، نرگس ياسي كارشناس ارشد ارتباطات، اسدالله اعلايي تهيه‌كننده وكارشناس برنامه‌هاي تلويزيوني‌كودك‌ونوجوان و رضا قسیمی کارشناس و پژوهشگر مسايل فرهنگي تولید شده است. عناوین مطالب این پرونده عبارتند از:

-  كودكان؛ ستاره‌های مصرف دنياي امروز

-  گذري بر اصول تبلیغات تجاری براي کودکان در دنيا

-  لزوم بازتعريف آگهی‌های تلویزیون بر اساس جهان‌بینی غیرمدرن بومی: تبلیغات تجاری تلویزیون و شخصیت کودک

-  آگهی‌های خدمت عمومی تلویزیونی و مخاطبان کودک

-  تبليغات تجاري با كودكان ما چه مي‌كند؟ از تبليغ تا جنايت

-  كودكان؛ مخاطبان دعوت‌نشده آگهي‌ها

-  بايدهاي تلويزيون در تربيت كودكان: برنامه‌ساز تلويزيوني كودك

-  تلویزیون، مانعی بر سر راه تربیت خانوادگی کودک ایرانی

-  شايد بدون تلويزيون كودكان زندگي سالم‌تري داشتند

در این شماره بخش آخر ترجمه کتاب «نگارش در روابط‌عمومی» نوشته: تامس.اچ.بيوينز با ترجمه علیرضا باستانی نیز منتشر شده است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات و مطالب قبلی این کتاب از طریق آدرس http://www.magiran.com/cmmagazine  قابل تهیه و مطالعه است.

سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 5 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این شماره از ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌های و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانیhttp://barg.asr24.com یا http://cando.asr24.com قابل دریافت است.

این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

روابط‌عمومی ماهنامه مديريت ارتباطات

 

 

کد: 493
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

 

گفتگو های ویژه

گفتگو با حمید بقایی

 گفتگو با هاشمی رفسنجانی

‌گفتگو ‌با‌ سید محمد حسینی

 گفتگو با کمال خرازی

 گفتگو با محسن رضایی

 گفتگو با حسین توفیق

 گفتگو با مهدی کلهر

 گفتگو با فاطمه طباطبایی

 گفتگو با منوچهر متکی

گفتگو با حسن خجسته

گفتگو با محمد حسین صوفی

گفتگو با معصومه ابتکار

گفتگو با باقر لاريجاني 

گفتگو با کاظم معتمد نژاد

گفتگو با جواد شمقدری

گفتگو با محمد جعفر محمد زاده

گفتگو با مسعود جزایری

گفتگو با رامین مهمانپرست

گفتگو با محمد هاشمی

گفتگو با احمد مسجد جامعی

گفتگو با سعید رضا عاملی

گفتگو با رضا تقی پور

گفتگو با علیرضا کریمی

گفتگو با صابر فیضی

گفتگو با پدرام پاک آیین

گفتگو با یحیی کمالی‌پور

گفتگو با مهدی محسنیان‌راد

گفتگو با محمد جواد آقاجری

گفتگو با شهیندخت خوارزمی

گفتگو با‌علی‌اصغر‌شعردوست

گفتگو با باقر ساروخانی

گفتگو با علی اکبر جلالی

گفتگو با یونس شکر خواه

گفتگو با حسام الدین بیان

گفتگو با حسام الدین آشنا

 گفتگو با حسین انتظامی

 گفتگو با خلیف کدیه موسی

گفتگو با محمد سلطانی‌فر

گفتگو با پدرام پاک آیین

گفتگو با عفت مرعشی

گفتگو با امیر خوراکیان

گفتگو با علی معلم

گفتگو با رضا سجادی

گفتگو با محسن گودرزی

گفتگو با اسحاق صلاحی

گفتگو با محمدرضا عارف

گفتگو با سیداحمد معتمدی

گفتگو با  علی زارعی‌نجفدری

گفتگو با سید محمد غرضی

گفتگو با حسن نمکدوست

گفتگو با محمد‌رضا صادق

گفتگو با محمد سلیمانی

گفتگو با علی‌اکبر فرهنگی

گفتگو با مسعود کوثری

گفتگو با کامبیز نوروزی

گفتگو با بهمن نامور‌مطلق

گفتگو با سیدرضا صالحی امیری

گفتگو با مجید رضاییان



  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH