|  ورود به سايت  |  1397/08/28
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1393/10/23 نظرات: 0 نظر نمایش: 823 مرتبه تعداد امتیاز: 2   (Article Rating)
آموزش مستمر تنها راه ارتقای روابط‌عمومی در کشور است

آموزش مستمر تنها راه ارتقای روابط‌عمومی در کشور است

مدیریت ارتباطات(ما) آن‌لاین- عبدالله اسکویی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران در دیدار رئیس و دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال 1394 با تأکید بر اینکه توجه به موضوع آموزش مستمر و تخصصی، تنها راه ارتقای روابط‌عمومی در کشور است افزود: آموزش در حوزه روابط‌عمومی هنگامی اثربخش خواهد بود که علاوه بر علمی بودن، موضوعات مبتلابه و بروز سازمان‌ها را مورد توجه قرار داده و کاربردی نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه از روابط‌عمومی انتظار شناسایی، تجزیه و تحلیل و ارائه راه‌حل‌های جامع ارتباطی برای غلبه بر مشکلات درون و برون سازمانی می‌رود گفت: دستیابی به چنین جایگاه و ایفای چنین نقش مهمی در سازمان، مستلزم آشنایی روابط‌عمومی‌ها با دانش و تخصص در حوزه‌های مختلف و متنوع است و این امر محقق نمی‌شود مگر با آموزش مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی.

پیشکسوت روابط‌عمومی کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت همایش‌های تخصصی روابط‌عمومی ادامه داد: اگرچه در مورد این همایش‌ها باید آسیب‌شناسی دقیقی انجام شود تا برگزارکنندگان، ضمن تقویت نقاط مثبت و قوت آن‌ها به رفع نقاط ضعف مبادرت ورزند اما در یک ارزیابی کلی به نظر می‌رسد بخشی از این همایش‌ها در ارتقای دانش روابط‌عمومی مفید و مؤثر بوده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران اختصاص یک هفته به گرامی‌داشت حرفه و هنر روابط‌عمومی توسط ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی را ارزنده و مؤید ظرفیت این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال 94 منجر به درک اهمیت موضوع آموزش نزد مدیران و کارکنان این دانش میان رشته‌ای شود.

در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان و علی شوقی بنام رئیس و دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی به تشریح ضرورت‌های تشکیل ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و همچنین برنامه‌های سال 94 این ستاد پرداختند.

کاظمی دینان گفت: معتقدم ظرفیت‌های نقش‌آفرینی روابط‌عمومی‌ها بسیار بیش از آن چیزی است که در حال حاضر شاهد هستیم. وی افزود: هفته روابط‌عمومی، بهانه و ظرفی است برای نشان دادن بخشی از این ظرفیت‌ها.

علی شوقی بنام نیز با اشاره به تجارب بدست آمده از برگزاری این هفته در سال‌های 92 و 93 گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال 94 روند برگزاری برنامه‌های هفته روابط‌عمومی منجر به جلب بیشتر افکار خواص و مدیران ارشد به پتانسیل‌های این رشته در حل بسیاری از مسائل سازمان‌ها شود.

بهنام تقی‌پور نیز به عنوان دبیر کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد هفته روابط‌عمومی در این نشست بخشی از برنامه‌های ستاد در هفته روابط‌عمومی سال 94 را تشریح کرد.

وی گفت: مجموعه‌ای از اخبار و اطلاعات این هفته از سایت www.7pr.ir قابل دریافت و مطالعه است.

 

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی


کد: 658
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • آموزش مستمر تنها راه ارتقای روابط‌عمومی در کشور است
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH