|  ورود به سايت  |  1395/11/05
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1394/01/15 نظرات: 3 نظر نمایش: 753 مرتبه تعداد امتیاز: 2   (Article Rating)
روابط عمومی، صنعت و بهره‌گیری خلاقانه از شبکه‌های اجتماعی در چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

روابط عمومی، صنعت و بهره‌گیری خلاقانه از شبکه‌های اجتماعی در  چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

مدیریت ارتباطات آنلاین-«بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی» عنوان کارگاه جواد افتاده از پژوهشگران حوزه روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی است که همزمان با گرامیداشت هفته روابط‌عمومی در چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه خواهد شد.

افتاده در خلاصه مقاله خود آورده است: حضور کسب ‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی امروز یک موضوع اجتناب‌ناپذیر است؛ حضوری که بر مبنای وجود مردم در این شبکه‌های آنلاین شکل گرفته است. زیرا هرجا که مخاطب یا کاربر حضور داشته باشد، کسب وکارها ناچارند به سراغ آنها بروند تا منافع خود را تامین کنند.

وی با تشریح اینکه حضور کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی متفاوت با حضور در دیگر رسانه‌هاست آورده: زیرا در شبکه‌های اجتماعی محتوا پادشاهی می‌کند، بنابراین کسب ‌وکارها باید از طریق محتوای ناب و جذاب مخاطبان را درگیر کنند.

افتاده با بیان اینکه خلاقیت در تولید و توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند راهگشای حضور و تاثیر کسب ‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی باشد تأکید می‌کند: لازمه خلاقیت و بهره‌گیری کسب ‌وکارها از شبکه‌های اجتماعی داشتن برنامه و استراتژی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است؛ برنامه‌ای که براساس بازاریابی محتوا ایجاد و بر استراتژی محتوا تاکید می‌کند.

وی یادآور می‌شود: بازاریابی محتوا، فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌شود. به عبارتی، تکنیک خلق و پخش کردن محتوا جذاب، ارزشمند و مرتبط با نیاز مشتری و یا مخاطب هدف اصلی بازاریابی محتوا است.

در این مقاله، تکنیک‌ها، راهکارها و راهبردهای عملی برای حضور کسب ‌وکارها (شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی) در شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود و در پایان مدل حضور کسب‌وکارهای ایرانی در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این کنفرانس و همچنین دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند به سایت www.7pr.ir  مراجعه و یا با شماره 88913364 تماس بگیرند.

کد: 677
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • روابط عمومی، صنعت و بهره‌گیری خلاقانه از شبکه‌های اجتماعی در  چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
امتیاز بندی

نظرات
ناشناس

# ارسال کننده: ناشناس
   تاریخ ارسال: 1394/01/16
http://socialmedia.ir/online-communication/online-public-relations/content-marketing.html
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH