|  ورود به سايت  |  1396/07/29
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1395/11/21 نظرات: 0 نظر نمایش: 1222 مرتبه تعداد امتیاز: 1   (Article Rating)
بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش

بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش

هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، جلد، تیتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آیت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌ای دیگر، چگونگی تأسیس، فعالیت و تعطیلی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای جنجالی سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داده است.

مرور تیترهای این شماره:

  -         آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رسانه‌ها و خون دل‌ها نوشته رضا سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص

-         هاشمی مردی که همیشه از زمان خود جلوتر بود به قلم محمد سلطانی‌فر، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی

-         رفتار رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیازمند مداقه، تحلیل و تحقیق نوشته امیرعباس تقی‌پور

-     نگاهی به دلایل ضعف اطلاع‌رسانی صداوسیما در اعلام خبر فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: رسانه‌ ملی در چالش هاشمی از منظر مدیریت ارتباطات به قلم علیرضا دباغ، مدرس ارتباطات و مدیرمسئول فصلنامه سرزمین هنر

-     نحوه پوشش خبری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساعات اولیه: مطالعه تطبیقی دو شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه خبر به قلم حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات اجتماعی

-         تحلیل برخورد رسانه‌های مختلف با ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله مردم در رسانه‌های مردمی نوشته ندا عبدی«

-     بازخوانی بخش‌هایی از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با علی‌اكبر هاشمی رفسنجانی: رهبری نامه من را از روی کامپیوتر می‌خواندند/ امیر عباس تقی‌پور، امیر لعلی، آرش محبی

-         حاشیه‌های یک گفت‌وگو با اکبر هاشمی رفسنجانی نوشته آرش محبی

-         نگاهی به تیتر روزنامه‌های خرداد 68 و 20 دی 95: روزنامه‌ها هنگام دومین ارتحال مهم تاریخ انقلاب چه کردند؟ نوشته ندا عبدی

-     آخرین حاشیه‌نگاری منتشرنشده پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی از دیدار استاندار و جمعی از مدیران استان کرمان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: در انقلاب اسلامی هر چه مردم بخواهند، باید همان‌طور شود نوشته زهرا شیدوش، خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

-     گفت‌وگو با دبیر اجرایی سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: واژه «جریان انحرافی» از سایت آقای هاشمی متولد شد/ امیر لعلی- سمیرا رستگارپور

-         نگاهی به رویکرد و عملکرد شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای طی هشت سال فعالیت: «فارسی‌وان» چگونه قد علم کرد؟ به قلم شکوه مقیمی

-         از شبکه‌های «درد دلی» تا ظهور غول‌‎های رسانه‌ای: (درباره آمدن و رفتن شبکه فارسی‌وان) نوشته فردین علیخواه، جامعه‌شناس

-     خلاصه‌ای از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با مدیر هماهنگی گروه رسانه‌ای موبی، مالک شبكه فارسی‌وان: سریال‌های ما جنبه آموزشی دارند

-         باز هم بحران؛ باز هم غافلگیری عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسؤول

-         صدازُدایی و کَرنمایی به قلم سيدفريد قاسمي، پژوهشگر ارتباطات

-         نگاهی گذرا به زمینه و زمانه صفحات اندیشه در روزنامه‌ها: روزی روزگاری «اندیشه» نوشته منوچهر دین‌پرست، روزنامه‌نگار

-         چرا پاداش بیشتر به تلاش کمتر کارکنان سازمان منجر می‌شود؟ مقاله‌ای از سعید معادی

-         طراحی گرافیک اطلاع‌رسان نوشته مریم سلیمی، مدرس دانشگاه سوره و پژوهشگر ارتباطی و تصویری

-     میزگردی در باب «نقد و بررسی زیست‌بوم فضای مجازی در ایران»: قراردادهای شبکه‌های اجتماعی برای در اختیار قراردادن اطلاعات مردم با حضور محمدصادق افراسیابی دانشجوی دکتری سیاست‌گذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی- اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمرتضی موسویان عضو هیئت‌علمی دانشگاه صداوسیما و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر فخاری مدیرعامل مؤسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، محمدمهدی انصاری مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف کتاب «استراتژی در فرهنگ و رسانه» و علیرضا مرادی پژوهشگر و مترجم کتاب «فرهنگ و زندگی روزمره»

-         كار فري‌لنس يا ثابت؟ كدام بهتر است؟ نوشته مینا عینی‌فر

-     دبيركل خانه صنعت معدن تجارت جوانان ايران در گفت‏وگو با مدیریت ارتباطات: رسانه باید از بخش خصوصی کالای باکیفیت را مطالبه کند/ گفت‌وگو از علی فراهانی

-     برترین زن کارآفرین جهان اسلام در گفت‎وگو با مدیریت ارتباطات مطرح کرد: رسانه‎ها هر فردی را کارآفرین معرفی نکنند/ گفت‌وگو از علی فراهانی

-         نقش کارآفرینان در حل معضل بیکاری نوشته ندا فراهانی

-         کارکردها و تأثیر رسانه‌ها بر معضل بیکاری مترجم: زهرا علی‌دوست

 
مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و کتابفروشی‌های مهم توزیع می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

در ضمن همراه اولی‌ها می‌توانند با ارسال عدد 464 به شماره 3070757 با دریافت اپلیکیشن مربوطه، این ماهنامه را تهیه و مطالعه کنند.

 

روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات


کد: 742
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH