|  ورود به سايت  |  1396/07/29
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1396/06/01 نظرات: 0 نظر نمایش: 1829 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
نگاهی به «آگاهی‌های کاذب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی» در شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات

نگاهی به «آگاهی‌های کاذب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی» در شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات

هشتادوهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌ای ویژه درباره آگاهی‌های کاذب ناشی از حضور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در این شماره مدیریت ارتباطات، به این موضوع توجه شده است که بسیاری از مردم به دنبال کسب اطلاعات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و... در شبکه‌های اجتماعی هستند که از یک‌سو این اطلاعات کم‌عمق بوده و حس سواد کاذب به مخاطب آنها می‌دهد و از سوی دیگر، اطلاعات دریافت‌شده گاهی با خاخالصی‌هایی همراه است.

همچنین در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، بخش دوم «جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری» به قلم و پژوهش سیدفرید قاسمی منتشر شده است. در این بخش تلاش می‌شود پراکنده‌هایی از گذشته و حال تاریخ روزنامه‌نگاری و مطبوعات روایت شود.

آنچه در شماره 87 مدیریت ارتباطات می‌خوانید، از این قرارند:

 

- سرمقاله: دشواری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- امیر عباس تقی‌پور

- رویدادهای گذشته، جاری و آتیی: ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه، بازاریابی و تبلیغات

- جستاری در اقتضائات عصر دیجیتال: مقررات‌گذاری و کنترل در فضای مجازی: زیست‌بوم اجتماعی تنظیمی- سیدتقی کمالی

- بصری‌سازی محتوا در ارتباطات: اینفوگرافیک مبتنی بر تایپوگرافی- مریم سلیمی

- عصر گفتمان: گفتمان‌سازی یا امکان گفتمانی- حسن بشیر

- تازه‌های نشر ارتباطات

- گزارشی از رونمایی از شش کتاب در حوزه ارتباطات

- نگاهی به مواجهه با شبکه نمایش خانگی: سریال‌هایی که به خانه‌ها می‌روند- منوچهر دین‌پرست

- بررسی نقش روابط‌عمومی در توسعۀ اعتماد عمومی- مریم سبحانی‌فر

 

* پرونده دیروز و امروز

جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری- سیدفرید قاسمی  

 

* پرونده رسانه

- تأملی بر نقش رسانه‌های جدید در شکل‌دهی به آگاهی‌ها: ایدئولوژی پنهان عصر ما- محسن آزموده

به دنیای مجازی خوش آمدید!- ساجده سلیمی

- گفت‌وگو با بابک زمانی، پزشک: همۀ بیماران قبل از من به اینترنت رجوع کرده‌اند!- علی ورامینی

- محل تلاقیِ امر مادی و غیرمادی- شهین غفاری

- آگهی‌ها جایگزین آگاهی ما- شیما محمدی

- فضای سایبری عامل آگاهی کاذب: از مصرف‌کنندگانی ساده به تولیدکنندگانی مبتدی- احسان حمیدی‌ زاده 

- اکبر نصرالهی در گفت‌وگو با مدیریت ارتباطات: بی‌اعتمادی مردم به رسانه‌های رسمی خطرناک است- منصوره  قنبرآبادی

- گزارشی از نقش شبکه‌های اجتماعی در آگاهی‌بخشی درباره حوزۀ محیط‌زیست (موردِ یوزپلنگ ایرانی): شبکه‌های اجتماعی تیغ دو لبۀ محیط‌زیست- فاطمه باباخانی

- آگاهی کاذب در فضای مجازی هنری: هالۀ «همه‌چیزدانی»- شاهین محمدی زرغان

- آيا رسانه‌های جديد در عصر «پساحقيقت» كاربران را از واقعيت گريزان می كنند؟: حقيقت خيالی- جواد دلیری

- سیاه و سفیدهای آنلاینی‌ها- رعنا زوره

-  تبارشناسی انتساب شعر به بزرگان ادب: خَلط سره با ناسره- ایرج رضایی

- عبدالجبار کاکایی از آسیب‌شناسی فضای مجازی در حوزه شعر می‌گوید: به بازگشت به گذشته اعتقادی ندارم- ندا دیالمه

- ناحقیقت مجازی: سایۀ سایه - میلاد نوری

 

* پرونده بازاریابی

- وبلاگ، ابزاری برای آنکه میلیون‌ها نفر را مشتاق شنیدن حکایت خود کنید- امیرعلی خلج

- چهار کاربرد وبلاگ‌ها برای روابط‌عمومی و‌ بازاریابی

- آیا به کارمندان خود اجازۀ ارسال ایمیل می‌دهید؟ درباره وبلاگ چطور؟- امیرعلی خلج

 

مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند. 


کد: 745
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  • نگاهی به «آگاهی‌های کاذب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی» در شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH