|  ورود به سايت  |  1397/08/28
                 
آرشیو شماره‌های گذشته
 چاپ   

آخرین اخبار
تاریخ: 1397/08/02 نظرات: 0 نظر نمایش: 67 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 

🔺 صد و یکمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات  به صورت ویژه نامه‌ای با نگاه به صد شماره‌ای که گذشت منتشر شد.

این ماهنامه از خردادماه 1389 بطور منظم و با موضوعات رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی منتشر می‌شود.

امیرعباس تقی پور مدیرمسؤول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله خود به مناسبت انتشار صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان « توسعۀ کالاهای فرهنگی؛ راهکار پیشرفت آورده: « همگان  واقفند کالاهای فرهنگی آیینۀ تمام‌نمای رشد مدنیت، فرهنگ و تمدن بشری هستند. جامعه‌ای که خواهان پیشرفت و توسعه است و می‌کوشد در چرخۀ تکامل قرار گیرد، باید برای این مؤلفۀ تعیین‌کننده جایگاهی ویژه قائل شود. غفلت از این امر سبب می‌شود جامعه در عرصۀ فرهنگ و تمدن اعتبار نداشته باشد. لذا دست‌اندرکاران و طراحان سیاست‌های کلان باید برای حوزۀ فرهنگ اولویت خاصی قائل شوند.»

🔹 «صد به علاوه یک» عنوان اولین پرونده این شماره است که با نگاهی به گذشته رو به آینده منتشر شده است در زیر عناوین مطالبی که در این پرونده کار شده آورده شده است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸 انتشار صد شماره ماهنامه کاغذی یک «اتفاق» است نوشته ناصر بزگمهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸 به امید دویستمین شماره... نوشته یحیی کمالی‌پور« پروفسور ارتباطات»

🔸 آفرین بر تو که شایسته «صد» چندینی نوشته نگین حسینی

🔸 گفت‌وگو با مهدی محسنیان‌راد در مورد اثرگذاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در حوزه ارتباطات

همه‌چیز به ارتباط‌گیران برمی‌گردد مصاحبه توسط امیرعباس تقی‌پور- امیر لعلی گرفته شده است.

🔸  مطبوعه ایرانی، از کجا تا به ناکجا به قلم سید محمد صحفی

🔹 مدیریت ارتباطات تکامل مطبوعاتی در صدمین شماره نوشته حسن بشیر

🔸 چرا یک شهرت خوب برای شرکت شما مهم است؟ نوشته علی شوقی‌بنام

🔸 به مناسبت گذر از انتشار شماره ۱۰۰ مجله مدیریت ارتباطات «عبور از سد صدم» نوشته محمد دشتی

پرونده «اقتصاد و سواد رسانه‌ای»

🔸 گفت‌و‌گو با دکتر حسن بشیر،سواد رسانه‌ای بدون «عدالت محتوایی» بی‌معناست

🔸 جزیره‌های رسانه‌ای، خطر پیش‌روی سواد رسانه‌ای نوشته سید محمدعلی ابطحی

🔸 گفتگوی مائده شیرپور با دکترمحمدتقی روغنی‌ها با عنوان «همه نیازمند دانش زندگی در اتاق شیشه‌ای هستیم»

🔸 سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی «مهدی انجیدنی»

🔸 سواد رسانه‌ای راه نجات برند ملی از آشفته بازار مجازی نوشته  محمدرضا رستمی

🔸 سواد رسانه‌ای، اشتغال و ارزش‌آفرینی نوشته سید بشیر حسینی

🔸 چرا به سواد رسانه‌ای نیاز داریم؟ نوشته سیدناصر بهشتی

🔸 لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای در مهندسی اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصاد اجتماع به قلم محمد مهدی انصاری

🔹 مصاحبه مائده شیرپور با ناصر فخاری، رئیس پژوهشگاه دولت اسلامی و رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی: با عنوان «مرز بین شفافیت و عدالت را با «سواد رسانه‌ای» درک کنید!»

🔸 شرحی بر نقش تضعیف رسانه‌های مرجع در آشفتگی رفتارهای اقتصادی مردم با عنوان «سندروم پدیده» در اقتصاد، محصول فروپاشی نظام امید نوشته مصطفی انتظاری هروی

🔸 چگونه سواد رسانه‌ای، اقتصاد را مدیریت می‌کند؟ نوشته محمد صادق افراسیابی

🔸 «قدرت اطلاعات توانایی غرب در تولید محتوا و بی‌توجهی ما» به قلم محمد خدادی

🔸 مرجعیت رسانه‌ای در ایران درحال تغییر است نوشته «حمید ضیایی‌پرور»

🔹 «سواد رسانه‌ای؛ آبی روی آتش التهابات اقتصادی» نوشته سیدپیمان خادم‌الحسینی

🔸 «سواد رسانه‌ای و مدیریت بحران‌های اقتصادی »نوشته رئوف آذری

🔸« تاثیر شبکه‌های رسانه‌ای بر چالش‌های اقتصادی »به قلم غلامرضا کاتب

🔸 نقش و جایگاه مدیران باسواد رسانه‌ای در کاهش التهابات اقتصادی و معیشتی جامعه نوشته سجاد کرمی نامیوندی

🔸 ضرورت ترویج سواد اقتصادی به عنوان یکی از شاخه‌های سواد رسانه‌ای در جامعه به قلم بهاره نصیری

🔸 شروع طوفانیِ تلنگانا در جهان نوشته «سومان ردی»

🔸 «نگاهی به نقش نرم‌افزارانه رسانه‌ها در حفظ همبستگی ملی و ثبات اقتصادی در فضای بحران» نوشته مرتضی چشمه‌نور 

🔸 رابطه «سواد رسانه‌ای» و «اقتصاد اجتماعی» با «کارآفرینی اجتماعی» نوشته خسرو سلجوقی 

🔸 سواد رسانه‌ای راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی نوشته معصومه نصیری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صاحب‌امتیاز: مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور

رییس شورای سیاستگذاری: سید غلامرضا کاظمی دینان

دبیر تحریریه: سمیرا رستگارپور

با تشکر از دیگر همکاران ما در ماهنامه مدیریت ارتباطات : روشن مهدوی ، گلاره جباری، یوسف فروتن، سمیرا کیانی ، الناز تقی‌پور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علاقه‌مندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88356436 -021 تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک

http://www.magiran.com/cmmagazine

 وجود دارد.

کد: 754
نویسنده خبر: ماهنامه مدیریت ارتباطات
 
تصاویر مرتبط
  •  صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

Enter the code shown above:


چاپ  

گفتگو های ویژه


  Copyright 2009-2012 by cmmagazine Design & Support: 7TABLIGH