4
دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت برگزار می‌شود

روابط عمومی و صنعت بانکداری

  • کد خبر : 9699
  • 19 خرداد 1403 - 12:46
روابط عمومی و صنعت بانکداری
دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مهرماه سال‌ جاری و با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط عمومی، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: در دنیای پر رقابت امروز روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان حیاتی در صنعت بانکداری شناخته می‌شود.

کاظمی‌دینان گفت: این واحد نه تنها به ارتقاء تصویر و اعتبار بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و اقتصادی کمک می‌کند، بلکه نقش بسزایی در ایجاد اعتماد و تعامل مثبت با مشتریان، سهامداران و جامعه ایفا بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها از طریق برنامه‌ریزی در حوزه‌های ارتباطی استراتژیک، تبلیغات و مدیریت صحیح ارتباطات رسانه‌ای به کمک بانک‌ها می‌آیند تا تصویری مثبت و متمایز در ذهن مشتریان و جامعه ایجاد و در مواقع بحرانی، نظیر مسائل مالی یا اتفاقات غیرمنتظره، با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح، ارائه توضیحات لازم و مدیریت افکار عمومی نقش مهمی در کنترل و مدیریت وضعیت ایفا می‌کنند.

رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه ارتباط با مشتریان، فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، توسعه ارتباطات داخلی و تحقیقات و ارزیابی را به عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌ها و وظایف روابط‌ عمومی‌های بانک‌ها برشمرد و افزود: روابط عمومی به عنوان رابط میان بانک و ذی‌نفعان عمل می‌کند و با تقویت این ارتباطات، به بانک‌ها کمک می‌کند تا در محیطی پویا و چالش‌برانگیز به موفقیت دست یابد.

کاظمی‌دینان در ادامه بیان کرد: با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار روابط عمومی در موفقیت و یا عدم موفیقت بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و اقتصادی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌ عمومی تصمیم گرفتند تا با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران نسبت به برگزاری دهمین دوره این کنفرانس با موضوع اصلی «روابط عمومی و صنعت بانکداری» در مهرماه سال‌ جاری اقدام نمایند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت در پایان اعلام کرد محورهای این کنفرانس به زودی اعلام خواهد شد.

دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع «روابط عمومی و صنعت بانکداری» مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می‌توانند به سایت www.prconference.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9699

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.