به گزارش ما آنلاین، کیفیت کار آنها و ارزش آن تا اندازهای بالاست که سیاستمداران آنجا، تا زمانی که روزنامههای موجود را نخوانند، به جلسات و جاهایی از این دست نمیروند. در کشورهایی که به لحاظ حرفهای در روزنامهنگاری پیشرفت کردهاند، روزنامهنگاران، تعیینکننده دستور کار سیاستمداران هستند اما در ایران قضیه برعکس است. در روزنامههای معتبر دنیا، ما با یک اتاق فکر مواجه هستیم که در آن کار سوژهیابی صورت میگیرد، سوژههایی که بسیار جدی هستند و ارزش تأمل، بحث و بررسی را دارند.
روزنامه نگاری در ایران و سایر کشورها
باید به نحوه انتخاب روزنامهنگاران و مدیریت آنها توجه داشته باشیم. در فرانسه و همچنین خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا، زندگی روزنامهنگار وقف این کار است. او به طور پیوسته به این فکر میکند چه خبری را منتشر کند و اعتبار خود، سازمان خود و روزنامه را بالا ببرد.
لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3010
- نویسنده : عباس اسدی
- ارسال توسط : admin
- منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات