3
‍ در شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک توسط دکتر حمید ضیایی‌پرور

مقاله «کاربرد هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی» ارایه خواهد شد

  • کد خبر : 9460
مقاله «کاربرد هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی» ارایه خواهد شد
مقاله «کاربرد هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی» توسط دکتر حمید ضیایی‌پرور، عضو کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در شانزدهمین دوره این همایش ارایه خواهد شد.

در چکیده این مقاله آمده؛
هوش مصنوعی مولد، شاخه‌ای از هوش مصنوعی است که در آن ماشین‌ها می‌توانند به طور مستقل محتوای جدید و منحصربه‌فرد ایجاد کنند. کاربردهای اصلی هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی عبارتند از: پیاده‌سازی چت‌بات‌ها: برای خدمات مشتریان و کال سنتر، استقرار مدل‌های جعل عمیق: برای تقلید از افراد و حتی تقلید از برخی افراد خاص، پاسخ به ایمیل‌ها و پیام‌های مشتریان و مخاطبان، ایجاد آثار هنری واقع‌گرایانه: با سبک و استایل خاص، تولید و ادیت محتوا در سراسر رسانه‌ها: مانند متن، ویدئو، صوت و تصویر، تولید شعر، داستان، لطیفه، سناریو، تولید مقاله، کتاب، تحقیق، تولید محتوای متنی، فیلم، عکس، انیمیشن، کارتن، ویدئو، خلق نقاشی‌های هنری، پوستر و طراحی گرافیکی.
در این مقاله به برخی از فناوری‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی مولد و کاربرد آنها در روابط‌عمومی پرداخته شده است از جمله‌:
۱- چت بات‌ها شامل چت جی‌پی‌تی، بینگ، بارد، کلاود، چت گات.
در این بخش تکنیک‌های پرامپت‌نویسی برای دریافت بهترین پاسخ از چت‌بات‌ها ارایه می‌شود.
۲- سامانه‌های تولید عکس با متن، شامل دال‌ای و میدجرنی
۳- سامانه‌های تولید پاورپوینت، تولید موسیقی
۴- ابزارهای شبیه‌سازی صدا
۵- ابزارهای تبدیل عکس به کارتون و تولید فتوکارتون
۶- ابزارهای متحرک‌سازی تصاویر و تبدیل نقاشی به انیمیشن
۷- ابزارهای تبدیل متن و عکس به ویدئو و تولید مجری مجازی

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9460
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.