بهروز تقیپور، دبیر دهمین کنفرانس روابطعمومی و صنعت با بیان این مطلب افزود: یکی از مهمترین وظایف روابطعمومیها در بخش صنعت، تقویت اعتماد عمومی نسبت به برندها، محصولات و خدمات با برقراری ارتباط دوسویه وموثر است تا علاوه ارایه تصویری روشن و مثبت از سازمانها و بنگاههای صنعتی، موجبات ارتقای جایگاه و سرمایه اجتماعی آنها را فراهم نمایند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، روابطعمومیها میتوانند با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع به رسانهها و مخاطبان، از گسترش شایعات و ایجاد بحرانهای بزرگتر جلوگیری کرده و ضمن حفظ اعتبار و ثبات سازمان در شرایط دشوار، نقش پررنگی در مدیریت بحرانهای صنعتی داشته باشند.
تقیپور در ادامه با بیان اینکه روابطعمومیها از طریق تبلیغات هدفمند و برنامههای مسئولیت اجتماعی، میتوانند به ارتقاء توسعه پایدار و بهبود محیط کسبوکار کمک کند، افزود: برگزاری رویدادها، همایشها و نشستهای تخصصی از دیگر ابزارهای روابطعمومی است که میتواند به معرفی توانمندیهای صنعتی کشور کمک کند.
دبیر دهمین کنفرانس روابطعمومی و صنعت در پایان اظهار داشت: در نهایت، روابطعمومیها با تقویت ارتباط میان صنایع و نهادهای دولتی، بستر مناسبی برای توسعه زیرساختهای صنعتی و اقتصادی فراهم میآورمد و این تعامل میتواند به بهبود قوانین و مقررات و رفع موانع تولید و ناترازیهای موجود کمک کند.
دهیمن کنفرانس روابطعمومی و صنعت با حضور مدیران، کارشناسان و علاقمندان روابطعمومی و صنعت ۲۷بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
گفتنی است، استادان، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزههای ارتباطات، روابطعمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، میتوانند تا تاریخ ۱۵ بهمنماه ۱۴۰۳، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.
علاقمندان بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس و ارسال مقالات میتوانند یا سایت maonline.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.