6

‍ باغ عدن دیجیتال

  • کد خبر : 10001
  • 20 آذر 1403 - 14:22
‍ باغ عدن دیجیتال
دربارۀ اونلی‌فنز که به کاربران محبوب دیگر شبکه‌های اجتماعی وعده کسب درآمد آسان می‌دهد

◻️ اونلی‌فنز، یک پلتفرم مبتنی بر عضویت، در سال ۲۰۱۶ توسط «تیموتی استوکلی»، کارآفرین بریتانیایی بنیان ‌گذاشته شد و در حال حاضر ۱.۵ میلیون محتواساز دارد که شامل مدل‌ها، تولیدکنندگان محتوای بزرگسال، سرآشپزان، متخصصان مد و زیبایی، هنرمندان، موسیقیدانان و به‌ویژه افراد مشهور می‌شود.

◻️ به‌دلیل پیوستن نام‌های مطرح به این پلتفرم، از بیانسه و نیکی میناژ تا کایلی جنر و کیم کارداشیان، اونلی‌فنز در سال‌های اخیر به تیتر خبرها و نیز به یکی از عناصر اصلی فرهنگ عامه تبدیل شده است. افزایش محبوبیت این شبکۀ اجتماعی مدیون همه‌گیری کرونا و اجرای مقررات قرنطینه در بسیاری از کشورهای جهان بود. عضویت کاربران جدید در شبکۀ اجتماعی اونلی‌فنز از زمان شیوع کرونا تاکنون ۷۵ درصد افزایش یافته است.

◻️ماه می ۲۰۲۳، اونلی‌فنز دارای سه میلیون محتواساز و ۲۲۰ میلیون کاربر ثبت‌شده بود. عضویت در این شبکۀ اجتماعی برای بسیاری از اینفلوئنسرها می‌تواند وسوسه‌بر‌انگیز باشد، زیرا «اونلی‌فنز» به کسانی که در توییتر یا اینستاگرام محبوب هستند، وعده می‌دهد که می‌توانند به‌‌آسانی درآمد کسب کنند. با این همه، اخیراً این پلتفرم با جنجال‌های متعددی مواجه شده؛ از جمله ممنوعیت سریع محتوای بزرگسالان و بهره‌کشی از کودکان.

◻️پیوند یافتن اونلی‌فنز با واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و محتوای تعاملی، تحولی بنیادی در این نوع پلتفرم‌ها به وجود آورده و تجربۀ افراد را از «مصرف»، «ارتباط» و «اوقات فراغت» دگرگون کرده است. در واقع، اونلی‌فنز به‌نوعی واسط بین دنیای مجازی از یک ‌سو و دنیای حقیقی از سوی دیگر است. اهمیت فزایندۀ این پلتفرم ما را واداشت که در شمارۀ جاری به آن بپردازیم و سویه‌های تاریک و روشن آن را مورد واکاوی قرار دهیم.

🗞 این پرونده در شماره ۱۷۴ ماهنامه منتشر شده است. نسخه چاپی «مدیریت ارتباطات» را از دیجی‌کالا و نسخه دیجیتال آن را از مگیران و طاقچه تهیه کنید. همچنین برای اشتراک با ۸۸۳۵۶۰۷۶ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=10001
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : ما آنلاین

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.