4

نوآوری ترازوی اثربخشی روابط‌عمومی است

  • کد خبر : 11063
  • 10 مهر 1404 - 9:06
نوآوری ترازوی اثربخشی روابط‌عمومی است
دکتر احمد یحیایی‌ایله‌ای گفت: نوآوری ترازوی اثربخشی روابط‌عمومی است و میزان اثربخشی هر انسانی، سازمانی و به‌طور اخص فعالیت‌های روابط‌عمومی با نوآوری ارتباط مستقیم دارد.

چهره ماندگار روابط‌عمومی ایران در چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق در اصفهان ضمن بیان اینکه آدمی قبل از هر چیزی بایستی از افکار کهنه و پوسیده خلاص و رها شود، اظهار داشت: اگر ذهنیت و افکار منفی و کهنه داشته باشیم نمی‌توانیم خلاق باشیم و تا زمانی که انسان فرصت آزادی عمل نداشته باشد امکان خلاقیت و نوآوری به حداقل می‌رسد.

عضو کمیته داوران جشنواره ملی ایده های خلاق روابط‌عمومی ابراز کرد: نوآوری فقط فناوری نیست. بایستی در نگرش، اندیشه، رفتار، فرایند و سیستم اجرایی نوآور باشیم تا سازمان و مردم پیشرفت کنند و نتیجه مثبت بگیرند.

دکتر یحیایی‌ایله‌ای گفت: وقتی صحبت از نوآوری می‌شود بیشتر سازمان‌ها برای بهبود شرایط روی فناوری تمرکز می‌کنند اما چون افکار درست نیست دوباره همین ابزار خود بر خلاف مشتری‌مداری و توسعه و تقویت ارتباط عمل می‌کند.

استاد روابط‌عمومی تاکید کرد: فناوری به شدت عدالت‌گستر، کاهنده هزینه و افزاینده سرعت ارتباطات و اطلاع‌رسانی است اما اگر از افکار کهنه جدا نشویم کارایی خود را از دست می‌دهد. همچنان که بسیاری از سازمانه‌های نهادهای دولتی و حتی شرکت‌های بخش خصوصی نتوانسته است جایگزین رفتارهای سنتی و پرهزینه سازمان‌ها شود.

چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی با حضور مدیران و کارشناسان استان اصفهان و چندی از دیگر استانها در هشتم مهر ۱۴۰۴ برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=11063
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : ما آنلاین

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.