عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسؤول ماهنامهٔ مدیریت ارتباطات با دکتر حسن نمکدوست، استاد علوم ارتباطات دربارهٔ گفت‌وگو

▪️گفت‌وگو اشکال مختلفی دارد. گفت‌وگوها همیشه الزاماً به هدف خاصی منتج نمی‌شوند. مثلاً یک نوع از آن گفت‌وگوی صحبت‌گشایانه است. مارک تواین می‌گوید «بسیاری از عشق‌ها با صحبت دربارۀ آسمان و هوا آغاز می‌شود».

▪️اما برخی از گفت‌وگوها غایتی را دنبال می‌کنند که این غایت می‌تواند شناخت عمیق‌تر یا در سطوح بالاتر، تفاهم باشد. تفاهم یعنی دو طرف به یک نقطۀ الزاماً مشترکی برسند که بر سر آن توافق داشته باشند.

▪️رویکرد ارتباطات اما به موضوع تفاهم و گفت‌وگو به شکلی دیگر است. رویکرد دانش ارتباطات پل‌زدن بر تفاوت‌هاست، نه از بین بردن آنها. یعنی ما نسبت به مواضع هم شناخت داریم و هیچ‌کدام هم از اندیشه‌های خود عدول نخواهیم کرد، ولی من وجود و هویت شما را به رسمیت می‌شناسم، شما نیز وجود و هویت مرا. به این ترتیب می‌توانیم با هم راحت‌تر تعاملات‌مان را ادامه دهیم و زندگی را برای هم راحت‌تر کنیم.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9109
  • ارسال توسط :
  • 91 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسؤول ماهنامهٔ مدیریت ارتباطات با دکتر حسن نمکدوست، استاد علوم ارتباطات دربارهٔ گفت‌وگو بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.