عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

خالص‌سازان و حضور همیشگی در تاریخ

در ادامه سلسله گفت‌وگوهای امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه‌‌ی مدیریت ارتباطات، با اصحاب نظر و مدیران فرهنگی درباره‌‌ی گفت‌وگو، نوبت به حسین انتظامی، مدیر فرهنگی رسیده است.

او در بخشی از گفت‌وگو به خالص‌سازان اشاره می‌کند؛

◽️ خالص‌سازی و خالص‌سازان، کشف امروز و دیروز نیستند و همیشه‌‌ی تاریخ بوده‌اند. اصولاً نوعی تصلب و جهل و خشونت در همه‌‌ی آنها مشترک است که در پوششی مقدس و ارزش‌گرایانه ارائه می‌دهند. از جمله نمونه‌هایشان می‌توان خوارج را مثال زد که می‌گفتند «لا حکم الا لله».

◽️ در عصر اخیر هم می‌شود مک‌کارتیسم در آمریکا و کارهای کمونیست‌ها را مثال زد. مثلاً زمانی، حزب کمونیست چکسلواکی سه میلیون نفر عضو داشت که یک و نیم میلیون نفرشان پاک‌سازی شدند. دقت بفرمایید خود حزب کمونیست، نه مردم عادی.

🗞 متن کامل این گفت‌وگو در شماره ۱۶۲ ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9148
  • ویدئو از : ماهنامه مدیریت ارتباطات
  • ارسال توسط :
  • 85 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خالص‌سازان و حضور همیشگی در تاریخ بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.