اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

9:21 17 آبان 1404
روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

10:25 13 آبان 1404
دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

10:18 12 آبان 1404
بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

15:10 04 آبان 1404

«راستی» آرمان متعالی در روابط عمومی است

خانواده روابط عمومی شهرداری تبریز، از راستی می گویند

جز از راستی هیچ دم برنیار…

همزمان با هفته ارتباطات، روابط عمومی شهرداری تبریز، از “راستی” به عنوان آرمان متعالی خود در حیطه کاری می‌گویند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8591
  • ارسال توسط :
  • 565 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای «راستی» آرمان متعالی در روابط عمومی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.