عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک (قسمت دوم)

نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان، کارشناسان، مدیران روابط‌عمومی و دانشجویان در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۸۴ در مرکز همایش‌های مؤسسه اطلاعات برگزار شد.
در این همایش ۲۰ نفر از استادان و صاحب‌نظران عرصه روابط‌عمومی به ارائه مقاله و بحث و بررسی پیرامون روابط‌عمومی الکترونیک پرداختند.

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» یکم بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7642
  • ارسال توسط :
  • 173 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک (قسمت دوم) بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.