عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک

به بهانه در پیش بودن پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک

پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات در تاریخ ۲۹ اردیبهشتماه ۱۳۸۹ در هتل المپیک تهران و با موضوع اصلی «روابط‌عمومی الکترونیک؛ روابط‌عمومی کاربردی» در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این همایش مراسم تجلیل از مقام علمی محمد سلطانی‌فر به عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک با حضور پرشور اساتید، دانشجویان و شرکت‌کنندگان در پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار شد.

همچنین در این دوره از همایش، نمایشگاه تخصصی روابط‌عمومی‌ها نیز برپا شده بود.

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» بیست‌وچهارم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7917
  • ارسال توسط :
  • 256 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.