عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک

به بهانه در پیش بودن پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک

همزمان با ۲۷اردیبهشت۱۳۸۸، روز روابط‌عمومی، چهارمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک در جامعه اطلاعاتی» با حضور ۵۰۰نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سراسر کشور برگزار شد.

از میان مسئولان ارشد کشور، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت، مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و محمدباقر قالیباف، شهردار وقت تهران به این همایش پیام دادند.

در بخش جنبی این همایش نمایشگاه تخصصی روابط‌عمومی برگزار شد. همچنین در این همایش از شهیندخت خوارزمی به‌عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک تجلیل و قدردانی شد.

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» بیست‌وچهارم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7893
  • ارسال توسط :
  • 178 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.