به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه کنفرانس روابطعمومی، بهروز تقیپور دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با بیان اینکه تبلیغات شهری در شناساندن یک محصول میتواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر مخاطب خود اثر بگذارد، بیان کرد: بیلبوردها میتوانند مانند یك رسانه به حساب بیایند؛ رسانهای كه میتواند پیام خود را به شكل موثری به مخاطب خود منتقل كند.
او ادامه داد: به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا برای اطلاعرسانی برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با مشارکت کانون تبلیغاتی آسانگار از این امکان رسانهای بهره ببریم. نکته دیگر این است که با توجه به موضوع این دوره همایش یعنی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابطعمومی فراگیر» و گستردگی و نفوذ روزافزون در تمامی ابعاد زندگی انسان، مخاطبان بیشتری از برگزاری این رویداد آگاه شوند.
پانزدهمین همایش روابطعمومی الکترونیک، یکم بهمن با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابطعمومی فراگیر» در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
اساتید، دانشجویان و فعالان حوزههای ارتباطات، روابطعمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، میتوانند تا تاریخ 10دیماه 1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند. همچنین بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن02188356732 تماس حاصل نمایید.
انتهای پیام