9
در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بررسی خواهد شد:

الگوی بومی شایستگی مدیران روابط عمومی دولتی در ایران

  • کد خبر : 6260
الگوی بومی شایستگی مدیران روابط عمومی دولتی در ایران
دکتر مهدخت بروجردی علوی، پیشکسوت حوزه ارتباطات و روابط ‌عمومی و دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی در «نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» به ارائه مقاله‌ای با عنوان «الگوی بومی شایستگی مدیران روابط عمومی دولتی در ایران» خواهد پرداخت.

به گزارش ما آنلاین، در خلاصه‌ای از این مقاله آمده:

این پژوهش با هدف شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و ویژگی‌های الگوی بومی و شایستگی مدیران روابط‌عمومی دولتی انجام شد.

ارائه تعریف مناسب از شایستگی و شناخت و طبقه‌بندی شایستگی‌ها از اهداف فرعی پژوهش بودند.

سه مفهوم روابط‌عمومی، مدیریت روابط‌عمومی و الگوی شایستگی، مفاهیم اصلی پژوهش را تشکیل می‌دادند.

روش تحقیق، روشی ترکیبی مرکب از گروه کانونی و روش Q(کیو) بود.

در نهایت، یک الگوی سه بعدی شامل  شایستگی‌های عمومی، اجتماعی و وظیفه‌ای به دست آمد که دارای ۱۰ مولفه و ۱۰۶ شاخص بود که انعکاس‌دهنده شایستگی‌های لازم برای مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی هستند.

این پژوهش، رساله دکترای سرکار خانم محبوبه رنجبر است که اینجانب مسئولیت راهنمایی و دکتر فرقانی مسئولیت مشاوره ایشان را به عهده داشته‌ایم، ویژگی این پژوهش، تلاش در جهت  دستیابی به یک  الگوی بومی شایستگی مدیران است و گامی بلند در جهت تحقق سازمان‌های متعالی از طریق و به واسطه وجود مدیران شایسته محسوب می‌شود.

نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» یکم مردادماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس و یا به سایت http://prconference.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6260

    ثبت دیدگاه