17

بیمه تعاون حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

  • کد خبر : 6829
بیمه تعاون حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
بیمه تعاون، در راستای مشارکت در حل مسائل مختلف جامعه در چارچوب رعایت اصل مسئولیت اجتماعی شرکتی و توجه به آموزش و ارتقا سطح علمی و آموزشی جامعه حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی، در نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که یکم مردادماه برگزار خواهد شد، بیمه تعاون به عنوان یکی از سازمان‌های معتبر و دغدغه‌مند در حوزه توجه به ارتقا سطح دانش و اهمیت دادن به علم و مهارت روابط‌عمومی به عنوان یکی از حامیان کنفرانس روابط عمومی و صنعت حضور خواهد داشت.

بنگاه‌های سرآمد به عنوان سازمان‌هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود در قبال عملکردشان، روشی بسیار اخلاقی در پیش می‌گیرند. این بنگاه‌ها، حساسیت و توجهی ویژه به پاسخگویی اجتماعی و حفظ ثبات زیست بوم سازمان را در زمان‌های مختلف داشته و این دیدگاه را ترویج می‌کنند.

مسئولیت اجتماعی شرکتی، در ارزش‌های این بنگاه‌ها، بیان شده است. آنان از طریق مراوده باز با ذینفعان، انتظارات و مقررات محلی و جهانی را درک و رعایت کرده و حتی از آن نیز فراتر می‌روند.در بیمه تعاون علاوه بر ایفای مسئولیت‌های تعریف شده؛ مشارکت در حل مسائل مختلف جامعه در چارچوب رعایت اصل مسئولیت اجتماعی شرکتی را در دستور کار خود قرار داده است.

لذا تعریف و اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های: آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان، سالمت فردی و اجتماعی، توسعه فرهنگی، حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف انرژی و همچنین حمایت و تولید طرح‌های جدید بیمه‌ای با توجه به اپیدمی کرونا را به عنوان اولویت سازمانی خود برگزیده است.

روابط‌عمومی به عنوان مؤثرترین عضو یک سازمان برای پیشبرد اهداف و راهبری مخاطبان آن است. علاوه بر آن توجه به افکار عمومی، شکل‌گیری و جهت‌دهی به فعالیت‌های سازمان امری ضروری و حیاتی است که این مهم با اطلاع‌رسانی توسط روابط عمومی‌های متخصص و پویا میسر خواهد شد.

بر این اساس سازمان‌ها می‌توانند با حمایت از این واحد و همچنین توجه به امر ضروری آگاهی بخشی، ارتقا آموزش و سواد و همچنین بهره بردن از علم روز به پیشرفت برسند.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح هستند: روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی.

اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6829

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه