11
توسط انتشارات سیمای شرق:

کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» منتشر شد

  • کد خبر : 6814
کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» منتشر شد
کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» چگونگی موفقیت متفکرین در دنیای تغییر شکل یافته روابط عمومی نوشته ماکسیم بهار و ترجمه مینا نظری، جدیدترین کتاب انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شد.

به گزارش ما آنلاین، به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، این کتاب با عنوان «انقلاب جهانی روابط عمومی» نوشته ماکسیم بهار، رئیس سابقICCO ، نظرات ۱۰۰ رهبر فکری و متخصص روابط عمومی از ۶۵ کشور جهان است که توسط او گردآوری شده است.

«انقلاب جهانی روابط عمومی» که عنوان فرعی آن «چگونگی موفقیت متفکرین در دنیای تغییر شکل یافته روابط عمومی»است تلاش دارد فضایی ایجاد کند تا همسو با تغییر و تحولات جهانی، بتوانیم به سوی یک افق مشترک در حوزه روابط عمومی حرکت کنیم.

این اثر چهارمین و جدیدترین کتاب ماکسیم بهار رئیس سابق ICCO (سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی) – بزرگترین و تأثیرگذارترین سازمان جهانی متخصصان و دست‌اندرکاران روابط عمومی است که از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون به شمار می‌رود و به رتبه اول فروش در این سایت دست یافت.

نویسنده در این کتاب تلاش دارد تا تکنیک‌های نوآورانه در تجارت روابط عمومی را با تمرکز بر تأثیر رسانه‌های اجتماعی، اخبار جعلی و اهمیت شفافیت بررسی می‌کند و در مورد آینده این صنعت بصری و همیشه در حال تغییر پیش‌بینی می‌کند. در این کتاب متخصص روابط عمومی، ماکسیم بهار نشان داد که چگونه متخصصین می‌توانند به رویکردهای کنونی تسلط پیدا کنند و محتوایی ایجاد کنند تا نیاز مشتری را برآورده کند و با روند تغییرات تکامل پیدا کند.

مینا نظری، مولف و محقق دارای دکترای  علوم ارتباطات است که ترجمه این اثر را برعهده داشته است، او درباره این کتاب نوشته است: ماکسیم بهار با قلم بسیار ساده و در عین حال حرفه‌ای به نقاط مهم و مؤثر در تغییر و تحولات روابط عمومی به صورت مبسوط پرداخته است. کتاب حاضر علاوه بر تجارب ماکسیم بهار، حاوی نظرات و تجارب متخصصان روابط عمومی و ارتباطات از ۶۵ کشور از سراسر جهان است. از این رو مطالعه این کتاب برای فعالان حوزه ارتباطات، به ویژه روابط عمومی به شدت توصیه می‌شود.

در خلاصه‌ای از این کتاب آمده است: اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیریت رسانه‌های اجتماعی یک زمینه ظریف، حساس و پویایی است که به ارتباط پیشرفته با یک متخصص و آموزش دیده نیاز دارد. این کتاب با نظرات۱۰۰ رهبر فکری و متخصص روابط عمومی از ۶۵ کشور شامل- مارتین سورل، پائول هلمز، جک مارتین، دیویدگالاگر، ژئو دیل، آندری باراننیکو، الیس میکائیل، توماس تیندمانس،کارا آلامیگو، نیتین مانتری، یورگن گانگولی و جان ساندرس در مورد موضوعات زیر بحث می‌کنند:

قوانین جدید رسانه‌های اجتماعی

چگونه به زبان روابط عمومی صحبت کنیم؟

ابزا‌رها و مهارت‌های روابط عمومی مدرن

چگونه تاثیرات را مورد سنجش قرار دهیم؟

تاثیرات کلان شفافیت در کسب و کار

چشم انداز بین‌المللی رسانه

آینده صنعت روابط عمومی

«انقلاب جهانی روابط عمومی» در ۹فصل شامل: فصل اول: تحول روابط عمومی، فصل دوم: ورود به مرحله انقلاب، فصل سوم: انقلاب-افول، فصل چهارم: انقلاب روابط عمومی جهانی: فعلا یکه و تنها! ، فصل پنجم: عصر شفافیت، فصل ششم: این رسانه ورای رسانه‌های دیگر است، فصل هفتم: صنعت پس از انقلاب، فصل هشتم: انقلاب روابط عمومی: نکات منطقه‌ای و فصل نهم: پساانقلابی، آینده انقلابی هرچه بیشتر، با استخراج بهترین تجربیات کارشناسان، به خوانندگان خود وعده دید واضح تری از واقعیت روابط عمومی مدرن را می دهد که پیش نیاز راه‌حل‌های تجاری موفق است.

کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» در قطع رقعی و در ۳۲۴صفحه به قیمت ۲۹۰ هزار تومان توسط انتشارات سیمای‌شرق به بازار عرضه شده است. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند یا از طریق سایت دیجی‌کالا آن را سفارش دهند.

همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6814

    ثبت دیدگاه