10

گفت‌وگوی با نگاه از بالا محقق نمی‌شود

  • کد خبر : 8916
  • 08 شهریور 1402 - 12:48
گفت‌وگوی با نگاه از بالا محقق نمی‌شود
هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی چندی پیش میهمان دفتر ماهنامه «مدیریت ارتباطات» بود و گفت‌وگوی مفصلی درباره پروژه‌شان شکل گرفت. این مصاحبه در شماره آینده ماهنامه منتشر خواهد شد.

به گزارش ما آنلاین، چندی پیش امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به گفت‌وگو با هادی خانیکی، استاد علوم ارتباطات نشست. خانیکی در بخشی از این گفت‌وگو که مشروح آن به زودی در ماهنامه «مدیریت ارتباطات» منتشر خواهد شد از این گفت که «گفت‌وگو طرفینی دارد که لزوماً باید در موقعیت برابر باشند.»

خانیکی افزود: «اگر مجریان و نهادهای رسمی با نگاه از بالا به پایین سعی کنند وارد گفت‌وگو شوند، از طرف دیگر شهروندان نیز شهروندانی مکلف و غیرذیحق محسوب‌ شوند؛ این امر دیگر گفت‌وگوی مد نظر نیست؛ شبه‌گفت‌وگوست.»

دکتر هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی چندین دهه است که درباره «گفت‌وگو» و ضرورت آن سخن می‌گوید، می‌نویسد، تدریس می‌کند و… بیماری و ناملایمتی‌ها هم هرگز او را از این کار خسته نکرده است. چندی پیش ایشان میهمان دفتر ماهنامه «مدیریت ارتباطات» بودند و گفت‌وگوی مفصلی درباره پروژه‌شان شکل گرفت. این مصاحبه در شماره آینده ماهنامه منتشر خواهد و شد و بخش‌هایی از آن هم در رسانه‌های اجتماعی به صورت ویدئو انتشار خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8916

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.