16

انتصاب مسئول و مشاور روابط‌عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

  • کد خبر : 6967
انتصاب مسئول و مشاور روابط‌عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی
با حکم سید صادق شهرستانی مدیرعامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی، نژادی به عنوان مسئول روابط‌عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی و عادل میرشاهی مشاور مدیرعامل در امور روابط‌عمومی  منصوب شدند.

به گزارش ما آنلاین، به گزارش روابط‌عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی این انتصاب به منظور یکپارچه سازی فعالیت های واحد روابط عمومی در این شرکت انجام شد.

شهرستانی افزود: امروز در شرکت های صنعتی نیاز به روابط عمومی نه فقط به منظور توسعه روابط رسانه ای بلکه به عنوان ابزاری برای تنویر افکار درون سازمانی ضروری است.

وی در پاسخ به این سوال که انتصاب یک کارشناس زن در روابط عمومی در یک شرکت صنعتی چه جایگاهی دارد گفت: امروز در جامعه ایرانی زنان توانمندی هستند که این قدرت را دارند تا عرصه های مختلف حضور داشته باشند و ما خواسته ایم که از این ظرفیت در بخش های ستادی استفاده کنیم.

گفتنی است نژادی پیش از این در مسئولیت های مختلفی در شرکت نورد و تولید قطعات فولادی ایفای نقش کرده است.

همچنین به نقل از روابط‌عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی، این حکم به منظور ارائه خدمات مشاوره و آموزش جهت سازماندهی مجدد روابط عمومی تفویض شد. گفتنی است میرشاهی، پیش از این مشاوره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و بسیاری از سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی را در کارنامه خود دارد.

وی نویسنده کتاب «روابط عمومی اینترنتی»و همکار در تالیف کتاب «استاندارهای روابط عمومی» جلد دوم است که به دلیل دستاوردهای کسب شده در این حوزه توانست عنوان «ستاره علمی جوان روابط عمومی کشور» را در جشنواره ستارگان روابط عمومی برباید.

عادل میرشاهی ضمن بیان اهمیت حوزه روابط عمومی در صنعت، تصریح کرد: ارتباطات درون سازمانی امروز در حوزه صنعت اولویت انکار ناشدنی است که در صورت وجود تشکل و سازماندهی صحیح می تواند به سایر بخش های شرکت نیز کمک نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6967

    ثبت دیدگاه