19

بانک سامان به جمع حامیان کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت پیوست

  • کد خبر : 6791
بانک سامان به جمع حامیان کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت پیوست
بانک سامان در راستای ارج نهادن به بحث آموزش و ارتقا آگاهی، به جمع حامیان نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت پیوست.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی، بانک سامان به عنوان یکی از بانک‌های مطرح کشور در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و ارج نهادن به بحث آموزش و ارتقا علمی و مهارتی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات به عنوان حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت حضور خواهد داشت.

بانک سامان به‌عنوان یک شهروند حقوقیِ مسئول، همواره متعهدانه در انجام وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر قدم برمی‌دارد. ازاین‌رو، همکاری و حمایت از امور فرهنگی، هنری، آموزشی و درمانی، همواره در کانون توجه برنامه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی بانک قرار داشته است.

روابط‌عمومی مؤثرترین عضو یک سازمان برای پیشبرد اهداف و راهبری مخاطبان آن است. علاوه بر آن توجه به افکار عمومی، شکل‌گیری و جهت‌دهی به فعالیت‌های سازمان امری ضروری و حیاتی است که این مهم با اطلاع‌رسانی توسط روابط عمومی‌های متخصص و پویا میسر خواهد شد.

بانک سامان شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در زمینه ارائه خدمات بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، کارت اعتباری، مدیریت سرمایه‌گذاری و خدمات بیمه فعالیت می‌کند. این بانک از شهریورماه سال ۱۳۷۸، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه ۱۱ میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کردیم. کمتر از سه سال بعد، در شهریورماه سال ۱۳۸۱، توانستیم مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌ عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کنیم.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح هستند: روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی.

اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6791

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه