12

بررسی نگاه آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش

  • کد خبر : 3269
بررسی نگاه آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش
هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، جلد، تیتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آیت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌ای دیگر، چگونگی تأسیس، فعالیت و تعطیلی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای جنجالی سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش ما آنلاین، مرور تیترهای این شماره:

– آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رسانه‌ها و خون دل‌ها نوشته رضا سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص
– هاشمی مردی که همیشه از زمان خود جلوتر بود به قلم محمد سلطانی‌فر، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی
– رفتار رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیازمند مداقه، تحلیل و تحقیق نوشته امیرعباس تقی‌پور
– نگاهی به دلایل ضعف اطلاع‌رسانی صداوسیما در اعلام خبر فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: رسانه‌ ملی در چالش هاشمی از منظر مدیریت ارتباطات به قلم علیرضا دباغ، مدرس ارتباطات و مدیرمسئول فصلنامه سرزمین هنر
– نحوه پوشش خبری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساعات اولیه: مطالعه تطبیقی دو شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه خبر به قلم حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات اجتماعی
– تحلیل برخورد رسانه‌های مختلف با ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله مردم در رسانه‌های مردمی نوشته ندا عبدی«
– بازخوانی بخش‌هایی از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی: رهبری نامه من را از روی کامپیوتر می‌خواندند/ امیر عباس تقی‌پور، امیر لعلی، آرش محبی
– حاشیه‌های یک گفت‌وگو با اکبر هاشمی رفسنجانی نوشته آرش محبی
– نگاهی به تیتر روزنامه‌های خرداد ۶۸ و ۲۰ دی ۹۵: روزنامه‌ها هنگام دومین ارتحال مهم تاریخ انقلاب چه کردند؟ نوشته ندا عبدی
– آخرین حاشیه‌نگاری منتشرنشده پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی از دیدار استاندار و جمعی از مدیران استان کرمان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: در انقلاب اسلامی هر چه مردم بخواهند، باید همان‌طور شود نوشته زهرا شیدوش، خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
– گفت‌وگو با دبیر اجرایی سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: واژه «جریان انحرافی» از سایت آقای هاشمی متولد شد/ امیر لعلی- سمیرا رستگارپور
– نگاهی به رویکرد و عملکرد شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای طی هشت سال فعالیت: «فارسی‌وان» چگونه قد علم کرد؟ به قلم شکوه مقیمی
– از شبکه‌های «درد دلی» تا ظهور غول‌‎های رسانه‌ای: (درباره آمدن و رفتن شبکه فارسی‌وان) نوشته فردین علیخواه، جامعه‌شناس
– خلاصه‌ای از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با مدیر هماهنگی گروه رسانه‌ای موبی، مالک شبکه فارسی‌وان: سریال‌های ما جنبه آموزشی دارند
– باز هم بحران؛ باز هم غافلگیری به قلم مدیرمسؤول
– صدازُدایی و کَرنمایی به قلم سیدفرید قاسمی، پژوهشگر ارتباطات
– نگاهی گذرا به زمینه و زمانه صفحات اندیشه در روزنامه‌ها: روزی روزگاری «اندیشه» نوشته منوچهر دین‌پرست، روزنامه‌نگار
– چرا پاداش بیشتر به تلاش کمتر کارکنان سازمان منجر می‌شود؟ مقاله‌ای از سعید معادی
– طراحی گرافیک اطلاع‌رسان نوشته مریم سلیمی
– میزگردی در باب «نقد و بررسی زیست‌بوم فضای مجازی در ایران»: قراردادهای شبکه‌های اجتماعی برای در اختیار قراردادن اطلاعات مردم با حضور محمدصادق افراسیابی، سیدمرتضی موسویان، ناصر فخاری، محمدمهدی انصاری و علیرضا مرادی
– کار فری‌لنس یا ثابت؟ کدام بهتر است؟ نوشته مینا عینی‌فر
– دبیرکل خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران در گفت‏وگو با مدیریت ارتباطات: رسانه باید از بخش خصوصی کالای باکیفیت را مطالبه کند/ گفت‌وگو از علی فراهانی
– برترین زن کارآفرین جهان اسلام در گفت‎وگو با مدیریت ارتباطات مطرح کرد: رسانه‎ها هر فردی را کارآفرین معرفی نکنند/ گفت‌وگو از علی فراهانی
– نقش کارآفرینان در حل معضل بیکاری نوشته ندا فراهانی
– کارکردها و تأثیر رسانه‌ها بر معضل بیکاری مترجم: زهرا علی‌دوست

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و کتابفروشی‌های مهم توزیع می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine
وجود دارد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3269
  • منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.