1
‍ در شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

تقدیر از بیش از ۳۰ سال‌ خدمات علمی و عملی دکتر هادی خانیکی

  • کد خبر : 9447
تقدیر از بیش از ۳۰ سال‌ خدمات علمی و عملی دکتر هادی خانیکی
همزمان با شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از بیش از ۳۰ سال خدمات علمی و عملی دکتر هادی خانیکی از استادان پیشکسوت حوزه ارتباطات تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، به پاس بیش از ۳۰ سال‌ تدریس، خدمات ارزشمند و تلاش‌های علمی و عملی دکتر هادی خانیکی در حوزه ارتباطات و رسانه، مراسم تقدیر و تجلیل از این استاد پیشکسوت در شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و با حضور استادان، دانشجویان و علاقمندان به وی برگزار می‌شود.
هادی خانیکی در سال ۱۳۳۰ در شهر گناباد استان خراسان به دنیا آمد.
وی در سال ۱۳۷۴ موفق شد رشته علوم ارتباطات مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان برساند و در سال ۱۳۸۱ از همان دانشگاه دکترای خود را اخذ کند.
خانیکی مولف کتاب‌های متعددی همچون «قدرت، جامعه مدنی و مطبوعات»، «عوامل اجتماعی توسعه‌نیافتگی مطبوعات در ایران» و «وضعیت زنان در مطبوعات و مطبوعات زنان در ایران» و مترجم آثاری در حوزه علوم ارتباطات است. وی از سال ۱۳۷۵ و همزمان با پذیرش در دوره دکترا، تدریس در رشته ارتباطات را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی شد.
وی در دانشگاه‌های تهران، صدا و سیما، مرکز مطالعات رسانه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی سابقه تدریس دارد.
شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه» در تاریخ ۲۸بهمن ماه ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9447
  • نویسنده : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.