5

روابط‌عمومی مدرن، روابط‌عمومی سنتی

  • کد خبر : 9040
روابط‌عمومی مدرن، روابط‌عمومی سنتی
چندی پیش امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به گفت‌وگو با رضا لیاقت‌ورز، مدیر روابط‌عمومی بانک گردشگری و رضا کریمی، مدیر روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نشست.

به گزارش ما آنلاین، چندی پیش امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به گفت‌وگو با رضا لیاقت‌ورز، مدیر روابط‌عمومی بانک گردشگری و رضا کریمی، مدیر روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نشست. گفت‌وگویی که از جمله نکات مطرح‌شده در آن این بود که در حال حاضر در حوزۀ صنعت روابط عمومی با یک دوگانه‌ مواجهیم. برخی بر این باورند که عملکرد بهتر برند در مخفی نگه‌داشتن و سکوت روابط عمومی است و از طرف دیگر روابط عمومی‌هایی داریم که در قبال هر اتفاقی از خوشنامی برند خود استفاده می‌کنند.

این نکته‌ای بود که رضا کریمی، مدیر روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به آن اشاره کرد و افزود: «معمولاً شرکت‌های نوپا به سمت روش دوم روابط عمومی می‌روند تا با هر ظرفیتی که امکان دارد برند خود را معرفی کنند و در مقابل در شرکت‌های قدیمی‌تر سیاست سکوت روابط عمومی را می‌بینیم که بعضاً باعث عیان نشدن خوشنامی و در برخی موارد حتی بدنامی‌شان شده‌.»‌

رضا لیاقت‌ورز، مدیر روابط‌عمومی بانک گردشگری هم گفت: «کم‌کم داریم وارد عصری می‌شویم که دیگر مقایسۀ روابط عمومی مدرن و سنّتی کارگشا نیست و تبیین به این صورت خواهدبود که از روابط عمومی مدرن تحت عنوان روابط عمومی استاندارد یاد می‌شود.»

گفت‌وگوی حاصل از این دیدار در شماره آینده ماهنامه منتشر خواهد شد و بخش‌هایی از آن هم در رسانه‌های اجتماعی به صورت ویدئو انتشار خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9040
  • منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.