15

رونمایی از پوستر نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت»

  • کد خبر : 5628
رونمایی از پوستر نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت»
پوستر نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» رونمایی شد.

به گزارش ما آنلاین، بهنام تقی‌پور، دبیر نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» ضمن اعلام خبر رونمایی از پوستر این کنفرانس بیان کرد: صنعت، روابط‌ موجود در جامعه صنعتی و به طور کلی هر کار سازمان یافته‌ای که هدفش تولید محصول باشد زمانی به مطلوبش می‌رسد که روابط صمیمانه، دوستانه‌ و در عین حال مبتنی بر اصول در میان تمامی کارکنان آن حاکم باشد.

او ادامه داد: روابط پیچیده افراد در محیط‌های صنعتی به دلیل موقعیت شغلی و تقسیم وظایفی است که صورت می‌گیرد، بر این اساس توسعه، رشد و هنر زندگی با یکدیگر با هدف تولید، یک نیاز مهم در صنعت و وظیفه روابط‌عمومی صنعتی به شمار می‌‌آید.

تقی‌پور در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به طراحی پوستر این رویداد توضیح داد: امسال تلاش شد تا در پوستر کنفرانس ضمن حفظ اصول زیبایی‌شناختی از المان‌ها و نمادهای صنعتی الهام گرفته شود. این پوستر توسط حامد شجاعی از گرافیست‌های شناخته شده کشور طراحی شده است.

دبیر نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» در پایان گفت: نهمین دوره کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» یکم مردادماه ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ریاست شورای سیاست‌گذاری آن را برعهده دارد.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح هستند: روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی.

اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5628
  • منبع : دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

ثبت دیدگاه