17

زنان جوان بریتانیایی پنج ساعت در هفته به گرفتن سلفی اختصاص می دهند

  • کد خبر : 3095
زنان جوان بریتانیایی پنج ساعت در هفته به گرفتن سلفی اختصاص می دهند
نتایج یکی از تازه‌ترین تحقیقات که روزنامه دیلی‌میل از آن در آخرین روزهای آوریل ٢٠١۵ سخن به میان آورده، نشان می‌دهد که «پرکارترین سلفی‌گیرها» زنان جوان هستند.

به گزارش ما آنلاین، آن‌ها حدود ۵ ساعت در هفته را صرف گرفتن #سلفی می‌کنند تا به یک سلفی دلخواه خود دست یابند. به گفته این روزنامه، پژوهشی که وب‌سایت «احساس منحصر به فرد» در مورد بیش از ٢٠٠٠ نفر از زنان بریتانیایی انجام داده، آشکار کرده است که دختران و زنان بین ١۶ تا ٢۵ سال از این نظر بدترین هستند چراکه برای هربار سلفی گرفتن، ١۶ دقیقه زمان صرف می‌کنند و این کار را هم به طور متوسط سه بار در روز انجام می‌دهند.

دلایل زنان برای بارگذاری عکس سلفی:

– اعتماد به نفس: ١٨ درصد زنان شرکت کننده مهم‌ترین دلیل خود برای به #اشتراک_گذاشتن سلفی را افزایش حس #اعتماد_به_نفس عنوان کرده‌اند.

– اجرای آزمون: ١۶ درصد از زنان نیز به این دلیل از خود سلفی می‌گیرند زیرا می‌دانند بعدا از آن‌ها عکس گرفته خواهد شد.

– خوب به نظر رسیدن: ٢٧ درصد از زنان نیز سلفی می‌گیرند زیرا در لحظه‌ای مشخص خوب به نظر می‌رسند و به همین دلیل می‌خواهند آن را به اشتراک بگذارند.

– حذف کردن سلفی: ٢٧ درصد از زنان جوان گفته بودند که سلفی‌هایی را که در عرض چند دقیقه لایک‌های زیادی نخورده‌اند، از #شبکه_های_اجتماعی حذف کرده‌اند.

– بررسی چهره خود: ۴٠ درصد پاسخ‌گویان، سلفی‌های زیادی از خود گرفته بودند. آنان بدین وسیله در مورد چهره خود دقیق‌تر شده بودند و به «عیب‌»هایی که پیش‌تر در چهره خود ندیده بودند، واقف شدند.

– اقدامات هر نوبت سلفی انداختن: بر اساس گفته‌های دختران و زنان ١۶ تا ٢۵ سال شرکت‌کننده در این نظرسنجی، هر نوبت سلفی گرفتن شامل تجدید کردن آرایش، مرتب کردن موها یا تغییر حالت آن‌ها، پوشیدن لباس پرجلوه، یافتن زاویه مناسب عکس و تنظیم کردن نور است.

– تعداد سلفی‌های ذخیره شده در رایانه: ١٠ درصد زنان و دختران ١۶ تا ٢۵ سال در رایانه شخصی و گوشی هوشمند خود بیش از ١۵٠ سلفی داشتند.

 

 

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3095
  • منبع : ماهنامه_مدیریت_ارتباطات، شماره ٧١، فروردین ٩۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.