به گزارش ما آنلاین، پرونده «تحلیل جنبههای ارتباطی داستان کوتاه» که زیر نظر علی ورامینی منتشر شده، شامل این مطالب است:
– چگونه ادبیات داستانی به بهتر شدن روابط اجتماعی کمک میکند؟- ترجمه ساجده سلیمی
– گفتوگو با فرشته احمدی، نویسنده درباره ارتباط مخاطب با داستان کوتاه: داستان کوتاه، راهی برای قابل تحمل کردن زندگی- عسل عباسیان
– شوخی با یک فرمول: محسنیانراد و داستان کوتاه- لیلی فرهادپور
– در ارتباط با داستان کوتاه: گذر از واقعیت با کلمات- رویا دستغیب
– در ارتباط با داستانک: داستانک چیست و استعمال صحیح آن چگونه است؟- علی کرمی
– فرضیاتی درباره اهمیت ارتباطی داستان کوتاه: کوتاه مثل آه؟- سیدفرشید ساداتشریفی.
«مشارکت کودکان و نوجوانان در تولیدات رسانهای» پرونده دیگر این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است که توسط زهرا کبیری گردآوری شده. در این پرونده این مطالب درج شده است:
– فیلمنامهای کودکانه، اما روانشناسانه- زهرا کبیری
– گفتوگو با رئیس مرکز پویانمایی صبا درباره مشارکت کودکان در تولید انیمیشن: کلاغ گاهی زرد است
– کودکان و نوجوانان انیمیشن میسازند: آموزش نوین در مدارس- فریده افشانی
– گفتوگو با بیژن بیرنگ، کارگردان: سخن از چیزی که باید باشد، نه آن چیزی که هست- آرش گودرزی
– نگاهی به برنامهسازی تلویزیون برای مخاطب کودک و نوجوان: یک جیغ بلند!- جواد تقوی
– گفتوگو با اسدالله اعلایی، عضو شورای طرح و برنامه کودک و نوجوان سیما: – نگاهی تمامرخ به برنامه نیمرخ- زهرا کبیری.
همچنین در هشتادمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، موضوعات مختلفی مورد نقد، بررسی و گزارش قرار گرفته است که عناوین آنها عبارتند از:
– سرمقاله: پژوهش و آینده ارتباطات نوین- امیرعباس تقیپور
– میراثبانهای روزنامهنگاری- سیدفرید قاسمی
پژوهشگر ارتباطات
– رسانههای کابلی؛ دست بالای سواد رسانهای- علیاکبر خدابخش
– ترسیم حوزههای پژوهشی در مطالعات رسانهای- ترجمه علیرضا سمیعی
– نقد و بررسی فعالیت کاربران دانشگاهی در فضای مجازی: طنز و سرگرمی در میزگردی با حضور حسن خجسته، محمدمهدی فتورهچی و محمد آقاسی: ۶۶ درصد محتوای شبکههای اجتماعی در ایران- محمدصادق افراسیابی
– نقش رسانهها در توسعه کسبوکار شهری در گفتوگو با «هادی حسنزاده امیری»: سواد رسانهای مشتریان افزایش یافته است
– روابطعمومی، متولی جریان دوسویه مسئولیت اجتماعی- احمد یحیایی ایلهای
– تأثیر رسانههای اجتماعی بر روابطعمومی- ترجمه فرحناز فولادی
– بررسی اعتبار فضای رسانههای اجتماعی برای روابطعمومیها- ترجمه امیرعلی خلج
– روابطرسانهای دولتی- ترجمه امیرعلی خلج
– بصریسازی محتوا در ارتباطات (بخش۲۳): گرافیک اطلاعرسان و پیکتوگرام- مریم سلیمی
مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر و در کیوسکهای مطبوعاتی، شهرکتابها و کتابفروشیهای مهم توزیع میشود. علاقهمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شمارههای ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.
مدیریت ارتباطات به شماره ۸۰ رسید
طرح جلد این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به میزگرد ابوتراب خسروی و محمد کشاورز اختصاص یافته که در مورد جنبههای ارتباطی داستان کوتاه با احسان اکبرپور گفتوگو کردهاند.
لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3260
- منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات