8

مدیر روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان منصوب شد

  • کد خبر : 9083
مدیر روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان منصوب شد
عبدالله یاوری، عضو هیت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در حکمی عبدالرسول جوادی بالاجاده را به سمت مشاور مدیرعامل و رئیس اداره ارتباطات و روابط‌عمومی منصوب کرد.

به گزارش ما آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان، عبدالله یاوری، عضو هیت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در حکمی عبدالرسول جوادی بالاجاده را به سمت مشاور مدیرعامل و رئیس اداره ارتباطات و روابط‌عمومی منصوب کرد.

یاوری در این حکم آورده است: «نظر به شایستگی، تجارب ارزنده و مفید به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس واحد ارتباطات و روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان منصوب می‌شوید.»

یاوری، تعامل با سایر مدیران شرکت، ارتباط موثر با سهامداران و همفکری با اصحاب رسانه را برای معرفی ظرفیت اقتصادی شرکت کیان لازم دانست.

او در جلسه شورای مدیران شرکت پتروشیمی کیان، روابط‌عمومی را حلقه مستحکم ارتباط مدیران با همکاران و سهامداران و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این مگاپروژه در کشور و سطح بین‌الملل دانست و خواهان همکاری همه ارکان مدیریتی در جهت اجرای برنامه‌های حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان شد.

جوادی بالاجاده سوابق مدیریتی در صداوسیما، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، مشاور وزیر تعاون در دولت‌های نهم و دهم، مشاور معاون وزیر و رئیس حوزه توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش، روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، فدراسیون‌های ورزشی و سبک هنرهای رزمی، سردبیری چند رسانه و پایگاه خبری و فعالیت در حوزه رسانه و روابط‌عمومی را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9083

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.