21
معرفی پایگاه خبری ما آنلاین (مدیریت ارتباطات آنلاین)

مرجعی تخصصی برای انتشار اخبار حوزه‌های ارتباطی و روابط‌عمومی

  • کد خبر : 5549
مرجعی تخصصی برای انتشار اخبار حوزه‌های ارتباطی و روابط‌عمومی
پایگاه خبری ما آنلاین (مدیریت ارتباطات آنلاین) با زمینه فعالیت در محورهای ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی به عنوان مرجعی تخصصی برای انتشار اخبار و اطلاعات از رویدادهای روز جامعه ارتباطی ایران و جهان از تمامی استادان، مدیران، کارشناسان و فعالان در حوزه‌های مذکور دعوت می‌کند تا با ارسال اخبار و یادداشت‌های خود به غنای هرچه بیشتر این سایت بیفزایند.

اعضای هیئت تحریریه این پایگاه خبری که فعالیت‌ اولیه خود را از دی‌ماه سال ۹۷ با انتشار اخبار مرتبط با ماهنامه مدیریت ارتباطات آغاز کردند، هدفشان ایجاد نوعی آرشیو از اخبار، گزارشات، یادداشت‌ها، مطالب، آمارها و اطلاعات در حوزه‌های مذکور بود.

«ما آنلاین» که به صورت ویژه و با اهداف و ساختار جدید در افتتاحیه هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۱ رونمایی شد، با نگاهی صادقانه و با هدف خدمت به جامعه ارتباطی و در چارچوب اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری، بستری است برای انعکاس اخبار، گزارشات و یادداشت‌های تمامی فعالان حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات و بازاریابی ارگان‌های خصوصی و دولتی و همچنین دانشجویان، کارشناسان و محققان.

از دیگر امکاناتی که در این سایت تخصصی وجود دارد، بخش گالری عکس و فیلم است. همانطور که مشخص است، یکی از نقاط قوت هر رویدادی که باعث انتشار گسترده و بالا رفتن مخاطب و بازدید آن می‌شود، تهیه و انتشار گزارش‌ها عکس و ویدئو است. بدین ترتیب «ما آنلاین» امکان انتشار این نوع گزارشات از تمامی رویداد‌ها، مراسم‌ها، نشست‌ها و… را دارد و می‌تواند مانند بازویی قدرتمند همراه بخش رسانه‌ای و روابط‌عمومی تمامی سازمان‌ها باشد.

«گفت‌وگوی ویژه» که شامل مصاحبه‌های تفصیلی با بزرگان، مدیران و افراد شناخته‌شده است، «یادداشت‌ها» که شامل مطالب و نوشته‌های مرتبط با موضوعات روز و دغدغه‌های جامعه ارتباطی است و همچنین «انتصابات» که حاوی جدیدترین اخبار از انتصاب و تودیع و معارفه مدیران حوزه ارتباطات در نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌‌ها، بانک‌ها و… سرتاسر کشور می‌شود، از دیگر بخش‌های این پایگاه خبری تخصصی است.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای انتشار اخبار خود در پایگاه خبری ما آنلاین می‌توانند، مطالب خود را به شماره ۰۹۲۱۶۳۲۸۱۹۸ در واتس‌اپ ارسال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5549

    ثبت دیدگاه