15
/مرور خاطرات/

مردی از اهالی مهر و ارتباط

  • کد خبر : 6936
مردی از اهالی مهر و ارتباط
مریم سلیمی از فعالان و پژوهشگران حوزه روابط عمومی و ارتباطات در یادداشتی به بهانه آئین نکوداشت استاد سید غلامرضا کاظمی دینان به بیان خاطراتی از او پرداخته است.

به گزارش ما آنلاین، در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

از اهالی مهر است؛ هم زاده مهر و هم از قبیله مهر و محبت. لبخند را گویا از کودکی و برای همیشه بر چهره‌اش حک کرده‌اند و کلمه «عالی‌ام» را بر دهانش در پاسخ به این سوال که حالت چطور است؟ حال او و حال دلش همیشه عالی است، حتی روزی که کرونا به مهمانی‌اش رفت. با واژه‌های منفی در نبرد است به ویژه «خسته نباشید»، خداقوت می‌گوید و جز از خدا قوت و همت نمی‌گیرد.
جز عالی نمی‌پسندد، نه برای خود و نه برای دیگران. هر که لحظه‌ای در مجاورتش باشد، احوالش احسن می‌شود و گل‌های لبخند بر دشت صورتش می‌شکفد و بر درخت دانشش، میوه‌هایی از جنس تجربه به ثمر می‌نشیند. آخر او ۴دهه است که در حوزه روابط‌عمومی تجربه‌های ارزشمند دارد و آنها را بی‌دریغ به همگان تقدیم می‌دارد.
هر کس که کمی بیشتر با او هم سخن شود، حتماً به کوهنوردی جمعی برای آخر هفته دعوت می‌شود. دل به کوه می‌دهد و در برابر حوادث، الهام از کوه می‌گیرد برای ایستادگی.
برای افشاندن عطر ارتباط، آرام ندارد و حس خوبش را به اشتراک می‌گذارد با صدایی و تصویری.
اگر هزار بار هم متولد شود، دوباره ارتباطات را برمی‌گزیند و از محبوبش روابط‌عمومی یا به خود قولش معشوقش روابط‌عمومی، هرگز توان دست کشیدنش نیست.
نامش سیدغلامرضا کاظمی‌دینان است و چون بخشی از نامش رضا، راضی و خشنود است و بر خلاف بخشی از نام خانوادگی‌اش کاظم (ی) یعنی فرو خورنده خشم نیست، چراکه قلب و روح او با خشم و خشونت بیگانه است.
گنجینه‌ای از خاطرات است، از خاطره اولین استخدامش که با لباسی نامناسب برای استخدام رفته بود و درسی می‌گیرد که آیینه تمام زندگی‌اش می‌شود برای خوش لباسی و همیشه مرتب بودن تا خاطره سختی کشیدن‌ها و صبوری‌هایی که از او مردی برای روزهای سخت و بحرانی ساخته است.
او می‌داند چطور می‌شود با یک سلام، دل‌های بسیاری را فتح کرد. چنانچه در حاشیه یکی از جلسات انجمن روابط‌عمومی ایران در خانه هنرمندان، زمانی که رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران بود، با همین یک سلام ساده، با همه اهالی خانه هنرمندان آشنا شد و در رد گذرش، همه لبخند به لب داشتند.
و این جرعه روایتی است از او، در قاب حال و با هدف مشارکت در ایجاد پازلی از روایت‌ها و خاطره‌ها به مناسبت تجلیل از وی و یادآوری اینکه قدردان حضور و تلاش‌هایش هستیم.
و ای کاش روز تجلیلش را گره می‌زدند به مهر، در زادروزش، هرچند برای او هر روز، میلادی دوباره است.

آئین نکوداشت استاد سید غلامرضا کاظمی دینان نهم شهریور در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ساعت ۱۶ تا ۱۹، توسط ماهنامه مدیریت ارتباطات و با همکاری انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، کانون تبلیغات ایران نوین، منطقه گردشگری اراضی عباس آباد و موسسه فرهنگی هنری آینده پژوهان مدیریت ارتباطات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6936

    ثبت دیدگاه