14
مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

موظف هستیم گره‌گشای مردم باشیم

  • کد خبر : 4744
موظف هستیم گره‌گشای مردم باشیم
سعید رهیده، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری دهمین هفته روابط‌عمومی بیان کرد: همانطور که بزرگان ما می‌گفتند، روابط‌عمومی هم وکیل مدافع سازمان است و هم مدعی‌العموم در خارج از آن. بنابراین موظف هستیم با توجه به نقش گره‌گشا بودن روابط‌عمومی‌ها، بنگریم آیا سازمان‌مان به‌درستی به تعهداتش عمل می‌کند و پیگیر مشکلات درون و برون سازمان است یا خیر.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌‌‌عمومی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه «آموزش در تمام سطوح جزو ضروریات و لاینفک سازمان است» بیان کرد: جهان مدام در حال پیشرفت است و هیچ چیز متوقف نمی‌شود، بنابراین افراد باید همیشه به‌روز باشند تا بتوانند خدمات بهتری به جامعه ارائه دهند.
رهیده ادامه داد: روابط‌عمومی سال‌ها در سازمان‌ها مغفول واقع شده بود و مدیران با دید خاصی به آن می‌نگریستند اما در چند سال اخیر زحمات بسیاری برای شناساندن این حوزه کشیده شد که خوشبختانه منجر به ارتقا جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها شده است. اکنون روابط‌عمومی شکل بهتری پیدا کرده و نگاهی رو به جلو دارد و اما برای هرچه بهتر شدن در این زمینه نیاز است تا سمینارهای آموزشی، کارگاه‌ها، دوره و رویدادهای متنوعی برگزار شود.
مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه «شرکت در دوره‌ها و سمینارها می‌تواند حتی تاثیرپذیری بیشتری نسبت کلاس و دانشگاه داشته باشد»، گفت: در همایش‌ها و کنفرانس‌ها آخرین اطلاعات و به‌روزترین منابع را در زمینه ارتباطات و روابط‌عمومی ارائه می‌دهند و از طرف دیگر محفلی است برای آشنایی با افراد گوناگون و ارتباطات جدید.
رهیده درباره اهمیت برگزاری و گرامیداشت هفته روابط‌عمومی بیان کرد: برگزاری هفته روابط‌عمومی باعث شد در چند سال اخیر نگاه بسیار خوبی در درون سازمان‌ها ایجاد شود. این اتفاق باعث شد کسانی که روابط‌عمومی را نمی‌شناسند و از دور به آن نگاه می‌کنند، برایشان سوال شود چرا یک هفته به این حوزه اختصاص پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: این امر نشان‌دهنده اهمیت روابط‌عمومی در جامعه است، زیرا روابط‌عمومی هم وکیل مدافع سازمان است و هم مدعی‌العموم در خارج از آن. این از صحبت‌های همیشگی دکتر نطقی بود و روی آن تاکید داشت. این جمله نشان می‌دهد که ما با جامعه در تماسیم و روابط‌ ما محدود به داخل سازمان نمی‌شود. بنابراین ما هر کاری انجام دهیم یا ندهیم، در نهایت به نفع یا ضرر جامعه خواهد بود.

مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر شعار امسال هفته روابط‌عمومی که «گره‌گشایی» است، افزود: همه موظف هستیم ببینیم به چه طریق می‌توان گره‌گشای مردم و مسئولین بود و به این نکته توجه داشته باشیم که آیا سازمان ما به‌درستی به تعهداتش عمل می‌کند و پیگیر مشکلات درون و برون سازمان است؟ امیدوارم با توجه به شعار دهمین هفته روابط‌عمومی بتوانیم ارتقاء درجه هرچه بیشتری در حوزه روابط‌عمومی سازمان‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=4744
  • منبع : دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌‌‌عمومی

ثبت دیدگاه