17

نقش روابط‌عمومی در شرایط بحران

  • کد خبر : 3398
نقش روابط‌عمومی در شرایط بحران
با بروز بحران مثل زلزله اخیر، کار عمده روابط عمومی آغاز می شود.

به گزارش ما آنلاین، شایعات و اخبار دروغ و یا اشتباه، کار روابط عمومی را سخت می کند.
«قانون بسیار مهم ارتباطات در وضعیت بحرانی:
۱ـ به همه آن را بگو،
۲ـ زودبگو،
۳ـ با صداقت بگو» …است.
ازطرفی رسانه ها بخش عمده ای از کار را به عهده دارند، پس باید برای جلوگیری از اخبار اشتباه و احیاناً دروغ، همکاری با رسانه ها را به سرعت آغاز کرد.
در این میان، استفاده از شبکه های اجتماعی وابسته به هر یک رسانه ها را بعضی از کارشناسان جدی تر محاسبه کرده اند.
«نوشتن مطالب تأثیر گذار در موقعیت یا وضعیتی که بحران حاکم است، آزمایشی است که آمادگی شما در مواجه شدن با یک بحران و وضعیت متأثر از آن نشان می دهد….
روابط عمومی ها بایستی درحیطه وظایف و ماموریتهای خود نسبت به آرام سازی روانی افکار عمنقش روابط عمومی در شرایط بحران

 

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3398

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.