17

نقش روابط‌عمومی در شرایط بحران

  • کد خبر : 3367
نقش روابط‌عمومی در شرایط بحران
شایعات و اخبار دروغ و یا اشتباه، کار روابط عمومی را سخت می کند.

به گزارش ما آنلاین، «قانون بسیار مهم ارتباطات در وضعیت بحرانی:
۱ـ به همه آن را بگو،
۲ـ زودبگو،
۳ـ با صداقت بگو» …است.
ازطرفی رسانه ها بخش عمده ای از کار را به عهده دارند، پس باید برای جلوگیری از اخبار اشتباه و احیاناً دروغ، همکاری با رسانه ها را به سرعت آغاز کرد.
در این میان، استفاده از شبکه های اجتماعی وابسته به هر یک رسانه ها را بعضی از کارشناسان جدی تر محاسبه کرده اند.
«نوشتن مطالب تأثیر گذار در موقعیت یا وضعیتی که بحران حاکم است، آزمایشی است که آمادگی شما در مواجه شدن با یک بحران و وضعیت متأثر از آن نشان می دهد….
روابط عمومی ها بایستی درحیطه وظایف و ماموریتهای خود نسبت به آرام سازی روانی افکار عمومی متاثر از بحران از رویکرد انفعال خارج و فعالانه وارد عمل شوند…بحران و واکنش سریع به بحران، آزمونی است برای ایفای نقش مسولانه ارتباطی روابط عمومی ها در مدیریت ارتباطات سازمان.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3367
  • نویسنده : حمید شکری خانقاه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.