14

کانون ایران نوین حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

  • کد خبر : 6784
کانون ایران نوین حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
کانون تبلیغاتی ایران نوین در راستای حمایت از حوزه روابط‌عمومی و اهتمام به بالابردن سطح آموزش فعالان این حوزه، حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی، در نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که یکم مردادماه برگزار خواهد شد، کانون تبلیغاتی ایران نوین به عنوان حامی این رویداد حضور خواهد داشت.

پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک جامعه در ابعاد صنعتی و اقتصادی با آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‌پذیر  بوده و در این میان نقش بی‌بدیل نهاد روابط‌عمومی در اطلاع‌رسانی انکار ناپذیر است. روابط عمومی مسیر تعالی سازمان و جلوه جایگاه و اعتبار آن است. از این رو روابط عمومی یک ویژگی، جایگاه و تعریفی از یک حرفه و اخلاقمداری است. بر همین اساس حمایت از برگزاری رویدادهایی با محوریت آموزش و ارتقا جامعه روابط‌عمومی کشور امر بسیار مهمی است.

کانون ایران نوین، به عنوان حامی نهمین کنفرانس روابط‌عمومی، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه‌ای است.‌ این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکت‌های تبلیغاتی بین‌المللی، خدمات خود را ارائه می‌دهد. کانون ایران نوین همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت‌های فعال در این حوزه باشد.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح هستند: روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی.

اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6784

    ثبت دیدگاه