3

‍ کتاب کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین منتشر شد

  • کد خبر : 9407
‍ کتاب کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین منتشر شد
به گزارش روابط عمومی موسسه انتشاراتی سیمای شرق، کتاب «کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین» با ترجمه دکتر محمدرضا رسولی و دکتر پویا نعمت‌اللهی همزمان با رویداد شانزدهمین روابط عمومی الکترونیک رونمایی خواهد شد.

منظور از تفکر انتقادی در این کتاب اشاره به توانایی و تمایز سوگیری در استدلال و تمایل به بیان حقیقت از روی واقعیت‌ها بر اساس مدارک و شواهد است.
تفکر انتقادی به نوعی تفکر عقلانی اطلاق می‌شود که فرد به موجب آن مباحث را به دقت تجزیه و تحلیل کرده شواهد و مدارک معتبر را جستجو کرده و بر اساس آنها به نتیجه نهایی درست و معقول می‌رسد.
نویسنده کتاب لوییس وان یک فیلسوف اسکولار است و کتاب‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون فلسفه تحلیلی نوشته است.
بیشتر کتاب‌های او از جمله کتاب حاضر از سوی انتشارات آکسفورد منتشر شده که نشان از اعتبار آکادمیک آثار اوست.
کتاب بیش از آنکه به طور مستقیم مسئله‌ی ارتباطات را در جهان مدرن رسانه‌ای‌شده مورد توجه قرار دهد، به بازتاب اثر رسانه در متن جامعه علاقه‌مند است و دریچه‌ی فضای مجازی را عرصه‌ی تام کار رسانه‌ای قلمداد می‌کند.
روش‌شناسی به کار رفته در کتاب به‌رغم نماد انتقادی، در پارادایم فلسفی و روش تفسیری حیات دارد.
این کتاب می‌تواند برای دانشگاهیان پژوهشگران و فعالین حوزه علوم ارتباطات، جامعه‌شناسی، فلسفه و علاقمندان مطالعات رسانه‌های نوین مفید باشد.

کتاب «کاربست تفکرانتقادی در رسانه‌های نوین» در سال ۲۰۲۱ از سوی انتشارات آکسفورد منتشر شده است که در شش فصل و ۲۴۰صفحه با قیمت ۲۶۰هزار تومان از سوی انتشارات سیمای شرق به زبان فارسی منتشر و همزمان با شانزدهمین همایش روابط عمومی رونمایی خواهد شد.

خرید از طریق لینک زیر

 

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9407
  • نویسنده : سیمای شرق

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.