از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

روابط عمومی باید بحران‌های پیش روی سازمان را پیش‌بینی کند

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس

روابط عمومی باید بحران‌های پیش روی سازمان را پیش‌بینی کند

دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور مدیران، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی و صنعت ۲۷ بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، استادان، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ  ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۳، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=10116
  • ارسال توسط :
  • 507 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روابط عمومی باید بحران‌های پیش روی سازمان را پیش‌بینی کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.