9
نگاهی به شماره 154-155 ماهنامه مدیریت ارتباطات

به کجاها برد ما را؟

  • کد خبر : 8305
به کجاها برد ما را؟
آخرین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در سال ۱۴۰۱ (شماره‌های ۱۵۴-۱۵۵) منتشر شد. پرونده ویژه این شماره دربارۀ امید/ناامیدی است.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، در ادامه مروری خواهیم داشت بر مطالبی که در این شماره آمده است:

صفحاتی از امیدواران و ناامیدان

بعضی از مفاهیم چنان مهم هستند که به مبتذل‌شدن‌شان هم نباید کار داشت. هر چقدر هم دستمالی سیاست شده باشند و گروه‌هایی برای پیشبرد منافع خودشان آنها را به ورطۀ ابتذال کشیده باشند، باز باید از آنها گفت و احیایشان کرد. امید فارغ از خوب یا بد بودنش، یک احساس مهم است؛ یکی از مهم‌ترین احساسات که شیوۀ مواجهۀ ما با هستی را مشخص می‌کند. همیشه باید از آن گفت و شنید؛ به‌خصوص در اوضاعی که صحبت از آن شنونده‌ای نداشته باشد. بهروز غریب‌پور، فریدون صدیقی، موسی اکرمی، محمدجواد، عبدالجواد موسوی، دکتر بابک زمانی، مصطفی سلیمانی و …. در این پرونده درباره امید نوشته‌اند. جز این گفت‌وگوی مفصلی هم با احمد زیدآبادی در این پرونده می‌خوانید که از امید در زندگی شخصی و اجتماعی‌اش می‌گوید.

تئاتر، بعد از این

دیگر پرونده این شماره دربارۀ ارتباط تئاتر با مخاطب و ساخت سیاسی پس از رخدادهای اخیر است.  تئاتر چند سالی است که در اغماست؛ از همان اواخر زمستان ۱۳۹۸ که کرونا وارد ایران شد و سالن‌های تئاتر تعطیل، تا امروز که چند ماهی می‌شود که از شروع اعتراضات در ایران می‌گذرد و انگار چیزی برای همه تغییر کرده است، حتی برای آنان که می‌خواهند به هر روشی شده بگویند که چیزی تغییر نکرده است. از پس اتفاقات، کلیت هنر و خاصه تئاتر، هم در ارتباطاتش با ساخت سیاسی دچار بحران شده و هم اگر به روال سابق به کارش ادامه دهد، با بحران مخاطب دچار خواهد شد. در صفحاتی در شماره اخیر به این مسئله پرداخته‌ایم. در این پرونده؛ در میزگردی با حضور حمید پورآذری، علی اصغر دشتی از کارگردانان شهیر تئاتر و بهنام نوایی؛ مدرس و پژوهشگر تئاتر  به ممکن‌ها و ناممکن‌های بازگشت به شرایط گذشته تئاتر و روشن‌تر کردن تصویر تئاتر فردا پرداختیم. گفت‌وگو با مهدی مشهور، نویسنده و کارگردان تئاتر از دیگر مطالب پرونده تئاتر بعد از این است.

دربست آزادی

از دیگر صفحات این شماره می‌توان به حکایت محدودیت اینترنت در حقوق موضوعۀ ایران به قلم وحید آگاه حقوقدان و استاد دانشگاه اشاره کرد. همچنین در ادامه سلسله مطالب «بینش روابط عمومی» ترجمۀ بخشی دیگر از کتاب «روابط عمومی راهبردی: رشته‌ای دائماً در حال تحول» هم می‌خوانیم. این بخش از کتاب به «اخلاق و حقوق در روابط عمومی» پرداخته است.

اعضای تحریریه این شماره را حسن نمکدوست تهرانی، مسعود شاه‌حسینی، محسن محمودی، رضا صائمی، فرزاد نعمتی، نرگس کیانی و آرمین هاشمی تشکیل می‌دهند و رئیس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر اجرایی و هماهنگی: بهنام تقی‌پور، طراحی جلد: جلیل نوربخش، گرافیک: نگار آشتیانی و روابط‌عمومی یگانه قاسمی هستند.

شماره ۱۵۴-۱۵۵ ماهنامه مدیریت ارتباطات را می‌توان از دیجی‌کالا یا نسخه الکترونیک تمامی شماره‌ها را از مگیران، طاقچه و کتابراه تهیه کرد. علاقمندان جهت تهیه نسخه فیزیکی یا دریافت اشتراک می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8305
  • منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.