دکتر هادی خانیکی که دهههاست دربارۀ گفتوگو کار میکند به این پرسش پاسخ میدهد.
🗞 بخشی از گفتوگوی امیرعباس تقیپور با هادی خانیکی، از سلسله گفتوگوهایی درباره گفتوگو که متن آن در شمارهٔ ۱۶۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد.
لزوم بهرهمندی صنعت بیمه از کارکردهای غیرنظارتی «رسانه»
ما به ویرانی تاریخمان میل داریم
انتشار مقاله محمدرضا باقری در سایت انجمن بینالمللی روابط عمومی
برگزاری دورههای آموزشی برای فعالان رسانهای در عسلویه و ماهشهر
چگونه اقتصاد توجه از هر ثانیه ما پول میسازد؟
زیستن در سایه اضطراب اقتصاد توجه
زیست ارتباطی در جهان معاصر؛ روایتهایی برای رهایی
رضا صفریان مدیر روابطعمومی شرکت فولاد غدیر نیریز شد
دکتر هادی خانیکی که دهههاست دربارۀ گفتوگو کار میکند به این پرسش پاسخ میدهد.
🗞 بخشی از گفتوگوی امیرعباس تقیپور با هادی خانیکی، از سلسله گفتوگوهایی درباره گفتوگو که متن آن در شمارهٔ ۱۶۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد.