«روابط‌عمومی پیش‌بین» از جنس اجرا، عمل و اقدام است

«روابط‌عمومی پیش‌بین» از جنس اجرا، عمل و اقدام است

14:37 12 مرداد 1404
«روابط‌عمومی پیش‌بین» موضوع اصلی دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

«روابط‌عمومی پیش‌بین» موضوع اصلی دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

14:33 11 مرداد 1404
روابط‌عمومی‌ها صادقانه و بدون پیش‌داوری، صدای مخاطب را به سازمان منتقل کنند

روابط‌عمومی‌ها صادقانه و بدون پیش‌داوری، صدای مخاطب را به سازمان منتقل کنند

14:47 27 اردیبهشت 1404
پیام سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری سیزدهمین هفته روابط‌عمومی، به مناسبت آغاز این هفته

پیام سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری سیزدهمین هفته روابط‌عمومی، به مناسبت آغاز این هفته

14:45 27 اردیبهشت 1404

🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید

با چه چارچوبی می‌توانیم به آینده حرفه روزنامه‌نگاری، یک موسسه رسانه‌ای یا یک کسب‌وکار رسانه‌ای فکر کنیم؟
برای پژوهش و یا تفکر در مورد آینده یک موسسه یا یک حرفه رسانه‌ای از کجا باید شروع کنیم؟
چگونه احتمالات مختلف ممکن آینده را شناسایی کنیم؟
پاسخ به این دست سوال‌ها مستلزم این است که بتوانیم آگاهانه و روشمند به آینده بیندیشیم. این کتاب این شناخت را به دست می‌دهد.

علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به دیجی‌کالا و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۳۵۶۰۷۶ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9956
  • ارسال توسط :
  • 140 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای 🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.