اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

9:21 17 آبان 1404
روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

10:25 13 آبان 1404
دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

10:18 12 آبان 1404
بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

15:10 04 آبان 1404

اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

«آرش ظفری، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی‌ها باید پیگیر امور مردم باشند و فضایی دلگرم‌کننده برای مراجعان و همکاران ایجاد کنند.
او با اشاره به آینده این حوزه افزود: ده سال آینده، روابط‌عمومی‌ها زمانی موفق خواهند بود که با آگاهی و شناخت رفتار مخاطبان، ارتباط مؤثر و اعتمادآفرین برقرار کنند.

دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» با محوریت «روابط‌عمومی پیش‌بین» روز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌عمومی در هتل المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=11181
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.