عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

عدم برقراری ارتباط و رابطه مناسب بخش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بانکداری در کشور است

10:05 02 مرداد 1403
تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

تخصص‌گرایی در روابط‌عمومی باید موردتوجه قرار گیرد

9:11 31 تیر 1403
نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

نوع فعالیت روابط‌عمومی در بانک‌های خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است

10:52 27 تیر 1403
رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

رابطۀ قدرت با مردم همواره رابطه‌ای یک‌سویه بوده است

10:44 26 تیر 1403

بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور با شهیندخت خوارزمی در ادامه «سلسله گفت‌وگوهایی دربارۀ گفت‌وگو»

▪️ ما بدون آنکه متوجه باشیم بیشتر وقت‌مان به گفت‌وشنود با خود می‌گذرد. اتفاقی که مهمترین نمود آن، تفکر است و با ورود به فرایند تفکر ذاتاً وارد فرآیند گفت‌وشنود با خود می‌شویم. ما می‌دانیم که مهم‌ترین ویژگی مغز انسان، خودآگاهی و از آن مهمتر خودآگاهی انتقادی است.

▪️ انسان تنها موجود زنده‌ای است که می‌تواند از بیرون به خود نگاه و خود را نقد کند و سؤالاتی اساسی از خود بپرسد. سؤالاتی از این دست که در کجای جهان ایستاده است و آیا جایی که ایستاده، جایی مناسب، در شأن او و برایش رضایت‌بخش است؟ این گفت‌وشنود اگر با خود بی‌پروا و صریح باشد، ناگزیر دو پاسخ در پی خواهد داشت؛ یا پاسخی مثبت، یا پاسخی منفی. پاسخ منفی به معنای آغاز فرآیند تحول بنیادین سبک زندگی است در برابر آنچه موجب شکلگیری‌اش شده است.

▪️انسان از توانایی آگاهی در لحظه به تجربۀ وجودی خود برخوردار است و می‌تواند به این سؤال پاسخ دهد که در هر لحظه‌ای چه چیزی بر او فرمان می‌راند؟

 

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9628
  • ارسال توسط :
  • 37 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور با شهیندخت خوارزمی در ادامه «سلسله گفت‌وگوهایی دربارۀ گفت‌وگو» بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.