اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

9:21 17 آبان 1404
روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

10:25 13 آبان 1404
دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

10:18 12 آبان 1404
بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

15:10 04 آبان 1404

لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت اول

مقاله ارایه شده توسط دکتر حسین امامی با عنوان «لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

۱️⃣ قسمت اول

دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور جمع کثیری از مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه‌های روابط‌ عمومی، ارتباطات و بخش صنعت کشور در هتل المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=10566
  • ارسال توسط :
  • 193 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت اول بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.